Nuffnang

Ahad, 6 Januari 2013

Iqram Dinzly - Google Blog Search

Iqram Dinzly - Google Blog Search


ucapan selamat hari jadi dari <b>iqram dinzly</b> untuk - senyum-senyum

Posted: 11 Dec 2012 10:45 PM PST

Assalamualaikum....
selamat pagi...
Jom baca ucapan selamat hari jadi dari Iqram Dinzly kepada Fauziah Gous..
Sangat teka teki..hehe...
Biar di pukul ribut taufan...biar dibahkan dgn banjir kilat..biarun gunung berapi melimpah ruah,tidak mungkin awak akan pupus dalam hidup saya.Bukan saya terlupa..Tapi saya sengaja melewati ucapan "Happy Birthday" untuk menjadikan ucapan saya biarlah yang terakhir kerana ucapan saya tidak la seindah insan2 yang lain.tapi cukup la sekadar saya perkatakan ..walaupun kita berjauhan awak & saya dipisahkan hanya dengan kematian didunia..Diakhirat insyaAllah selamanya sillaturrahim ini.terimalah hasil tangan saya yang tak seberapa ini.ianya mungkin tiada nilai.tapi cukup la saya perkatakan kasih sayang cinta saya terhadap awaktidak mungkin dapat digantikan dengan orang lainwalaupun nanti saya sudah memiliki insan yang bernama isteri.di hari lahir awak ini saya mengucapkan HAPPY BIRTHDAY & semoga Allah memberkati hidup awak dunia dan akhirat.Terima kasih diatas "rasa" yang pernah singgah dulu.You are the best soulmatethat i had ever& forever.InsayaAllah semoga awak akan perolehi lelaki yang bernama suami yang mampu menjadikan awak permaisuri.last but not least..welcome to 3 series world.HOPE ULL ENJOY IT!
##Gigih aku menaip nih!!heheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan