Nuffnang

Jumaat, 18 Januari 2013

Mia Sara - Google Blog Search

Mia Sara - Google Blog Search


aku dan Tupperware: bila Mia Amira nak jadi <b>Mia Sara</b>

Posted: 05 Dec 2012 01:05 AM PST


Masa memula saya download citer Papa I Love U ritu masuk dalam tab, tiap2 hari Mia duk tengok citer tu. Bukan nak tengok dari awal sampai habis pon. Dia cari part2 yang ada si comel Mia Sara jerk. Lepas tu setiap hari nak pakai seluar panjang. Tak kiralah masa tu pakai t shirt ker, gaun ker, mesti nak pasangkan dengan suar panjang. Kalau saya pakaikan seluar paras2 betis pon, nanti dia akan tarik2 seluar tu sampai bawah. Pelik gak. Sejak bila pulak anak aku ni dah pandai jaga aurat gitu. Tapi kalau betul pun Alhamdulillah lah. Tapi cam pelik pulak. Lepas tu baru terperasan yang dia dok terikut dengan Mia Sara dalam cerita Papa I Love U tu yang sepanjang masa dok pakai legging.

Lepas2 tu, bila saya dukung untuk cuci tangan dekat sinki. Nanti dia jerit2 ' untie untie untie' macam ada satu babak kat dalam cerita tu. Ngada2.

Sekarang ni pun masih tak muak gak tengok citer tu. Hampir setiap malam sebelum tidur nak berkhayal dengan Papa I love U tu dulu. Malam tadi, Arfan sambil ketawa2 bagitau saya.

Arfan : Mia ni kan ma, bawak dia jumpa Pak Nil tau. Dia dah pandai berlakon.

Saya : Blur tak paham.

Arfan : Mia!!! Meh sini tidur - tidur.

Arfan : Tolong! Tolong! Ada orang nak culik anak saya!

Mia : Papa.......janganlah bising2. Mia nak tidurlah..... (sebijik cam scene citer tu.)

AH SUDAH !!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan