Nuffnang

Khamis, 3 Januari 2013

Pierre Andre - Google Blog Search

Pierre Andre - Google Blog Search


Hypebeast Spaces: The Home of Etnies Founder <b>Pierre André</b> <b>...</b>

Posted: 03 Jan 2013 04:00 AM PST

17 hours ago ⋅ Design ⋅ Alec Banks ⋅ 1967 Views

In the early '90s Pierre André Senizergues' empire began to take shape as he launched three new brands: éS, Emerica and ThirtyTwo. Soon after, he purchased the etnies brand and consolidated all four labels under the Sole Technology umbrella – a conglomerate of well-established labels with a storied and impressive track record including apparel brand Altamont. In recognition of his endeavors, Senizergues has received numerous accolades including the Orange County Entrepreneur of the Year Award, the Immigrant of the Year Award, OC Metro's Hot 25, and Most Influential CEO's in Orange County and Footwear News' Power 100. Recently, Hypebeast was invited into Senizergues' Newport Beach abode. As the above look suggests, Pierre André Senizergues' home is truly a labor of love with roots in individuality and expression – much like the action sport that put him on the map.

Wartawan Terserempak Kekasih <b>Pierre Andre</b> Yang Jelita | Menulis <b>...</b>

Posted: 17 Dec 2012 06:30 PM PST


Alhamdulillah, sejuk mata memandang
Fendy: Sebuah perkongsian kepada umum dari blog ohbulan mengenai wartawan yang terserempak dengan Pierre Andre dan seorang wanita. Kita tidak boleh membuat spekulasi adakah dia kekasih Pierre Andre. Jika benar, mudah-mudahan mereka akan bernikah kelak. Jika tidak harap-harap ia bukan cerita atas cerita.
Ohbulan: Umum tahu Pierre Andre kini telah berubah sedikit demi sedikit dengan menyertai kumpulan jemaah tabligh. Di laman Instagram-nya juga dapat dilihat foto-foto Pierre menghadiri sesi ceramah agama di beberapa tempat. Menurut beberapa sumber media, Pierre telah pun menyertai kumpulan jemaah tabligh di Taman Permata, Ulu Kelang.
Namun, baru-baru ini bertempat di sebuah kompleks membeli-belah di Subang Jaya, sekumpulan rakan wartawan telah terserempak dengan Pierre ketika dia menaiki eskalator di bahagian bertentangan. Turut dilihat bersama Pierre Andre pada ketika itu adalah seorang wanita jelita yang kelihatan seperti kekasihnya.
Ketika terserempak, wajah Pierre terus berubah, namun pengarah filem yang juga anak kepada pelakon, Khatijah Tan ini tetap kekal tenang. Jika dilihat pula pada paras wajah wanita yang keluar bersama Pierre pada ketika itu, dia memanglah seorang yang sangat jelita dan penampilan wanita tersebut juga memang menarik.
Dulu, pernah dengar juga cerita bahawa Pierre Andre sudah merancang untuk berkahwin. Adakah ini wanita yang dimaksudkan? Jika benar, harap dipercepatkanlah perancangan masa depan ya. Bukannya apa, tak manis kalau keluar berdua bersama, tak sesuai pula dengan peribadi Pierre Andre yang kini sudah menyertai kumpulan dakwah.
Fendy: Apa-apa pun, kita doakan yang terbaik kepada penghijrahan Pierre Andre...Hijrah itu satu perjuangan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan