Nuffnang

Rabu, 20 Februari 2013

Syamsul Yusof - Google Blog Search

Syamsul Yusof - Google Blog Search


LELAKI INI: Blog Aku Direview, Muka Aku Macam <b>Syamsul Yusof</b>?

Posted: 17 Feb 2013 08:58 PM PST

Argggh! Hari ni mood memang tak ada langsung. Rasa macam datang office tadi merangkak. Berat je rasanya. Dari tadi buat kerja yang menimbun, tapi masih rasa masa lambat berlalu untuk sampai lunch hour. Argghh, lepas lunch ada beberapa jam lagi untuk pukul 6 petang. Malas!
Buka blog, tengok segmen yang aku baru join hari Jumaat lepas. Blog Review oleh DA (KLIK SINI). Wah, blog aku betul2 direview. Bangga2! Seronok pulak rasa bila blog direview. Rasa macam artis pula! (Padahal tak ada apa pun).
Nak tengok apa blogger tue komen? Sila KLIK SINI.  Paling tak boleh blah, dia cakap muka aku macam Syamsul Yusof. Ok! (Tangan ke dada mata juling ke atas). Hmm, awak orang ke 999.99 yang mengatakan muka saya macam Syamsul Yusof! Hahaha. Ala, dalam gambar je. Kalau jumpa live, macam Syamsul Yusof kena gilis dengan lori telur. Haha..
K lah. Mood tak de ni. Baik tengok Running Man, gelak guling-guling untuk dapatkan mood kerja hari Isnin. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan