Nuffnang

Isnin, 18 Februari 2013

Tiz Zaqyah - Google Blog Search

Tiz Zaqyah - Google Blog Search


<b>Tiz Zaqyah</b> Bercinta Dengan Kekasih Baru Kenalan Sekolah - Fuh.My

Posted: 12 Feb 2013 08:37 PM PST

Posted by Azrul Zakuan Wednesday, 13 February 2013
" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();
Pengakuan Tiz Zaqyah Bercinta Dengan Kekasih Baru (Kenalan Sekolah Menengah) | Siapa yang tidak kenal dengan aktress jelitawan negara ini. Menjadi buah mulut setiap lelaki yang mengikuti perkembangan dunia hiburan masa kini. Namun ada desas desus mengatakan Tiz Zaqyah sudah memiliki teman lelaki baru.
Selepas hubungan cinta bersama pelakon kacak Remy Ishak putus di tengah jalan, Tiz Zaqyah seringkali menjadi tumpuan untuk mengetahui siapakah lelaki yang berjaya menawan hatinya selepas kembali solo.

Namun baru-baru ini Tiz khabar sudah bertemu dengan pengganti Remy. Khabar tersebut dikukuhkan lagi apabila aktres itu sendiri memuat naik gambarnya bersama seorang lelaki yang dikenali sebagai @DanielHaziqafc di laman Instagramnya.

Memetik kenyataan di blog Rotikaya, Tiz Zaqyah memberitahu bahawa gambar tersebut adalah dia bersama kekasihnya. Malah Tiz mengaku dia kini dia bersama jejaka tersebut.

"Ya, I'm with him right now. Kami kenal sejak sekolah menengah lagi," ujarnya

Tidak mahu mengulas lebih lanjut mengenai hubungan mereka, Tiz Zaqyah mahu peminat doakan yang terbaik untuknya.

Baca Lagi Artikel Berkaitan : Fuh Artis, Fuh Gosip

FUH!!! KAMI KONGSIKAN SEGALANYA

Tajuk : Tiz Zaqyah Bercinta Dengan Kekasih Baru Kenalan Sekolah Menengah (Pengakuan Sebenar)
Ditulis oleh Azrul Zakuan
Rating Blog 5 dari 5

Fuh!! amacam?nak lagi?kalau nak tengok/baca entry macam ni lagi boleh clik pada kategori di sidebar sebelah kanan. Kalau nak copy mohon nyatakan sumber dan backlink kan ke entry ini. http://www.fuh.my/2013/02/tiz-zaqyah-bercinta-dengan-kekasih-baru.html. Fuh!! Harap maklom .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan