Nuffnang

Ahad, 31 Mac 2013

Fouziah Gous - Google Blog Search

Fouziah Gous - Google Blog Search


(16 GAMBAR)Fahrin Ahmad, <b>Fouziah Gous</b> & Rozita Che Wan Di <b>...</b>

Posted: 13 Jan 2013 06:56 PM PST


Seronok juga menjadi pelakon kerana dapat berjalan-jalan ke negara orang sekiranya penggambaran dilakukan di luar Malaysia. Semenjak dua menjak ini Abang Nara perasan yang produksi tempatan suka bebenor shooting di Abu Dhabi dan Dubai. Mungkin nak feel Arab lebih kot.

rozita che wan

Yang terkini, Fahrin Ahmad, Fouziah Gous dan Rozita Che Wan telah terbang ke Abu Dhabi dan Dubai untuk penggambaran drama Rindu Bertamu Di Abu Dhabi dan Cinta Di Burj Khalifa. Turut sama terbang ialah Aiman Hakim Redza dan Noorkhiriah. Pasti seronok dapat berjalan-jalan di negara orang.

rozita che wan

Pastinya kedua-dua drama terbitan Zeel Production ini ditunggu-tunggu oleh peminat drama tempatan. Kalau tak silap, drama-drama ini akan ditayangkan di TV3. Tak sabar jugak nak tengok kecantikan Abu Dhabi dan Dubai di dalam drama ini. Sama-samalah kita nantikan waktu tayangannya kelak.

rozita che wan

13 lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Ibu anda ialah seorang pembohong

rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan

Baca Yang Ini Pulak:-


<b>Fouziah Gous</b> Jadi Tokey Sarang Burung Walit | MyNewsHub

Posted: 12 Feb 2013 02:14 AM PST


KUALA LUMPUR – Selepas nama pelakon, Fouziah Gous ini sudah bertapak agak kukuh di dalam industri hiburan, kini dia ingin mencuba satu perniagaan yang agak lain daripada lain.

Fouziah ingin melakukan perniagaan yang amat jarang diceburi golongan Melayu iaitu perusahaan industri sarang burung walit.

Memetik laporan Mstar, Fouziah berkata dia telah mempelajari selok belok perniagaan sarang burung walit sejak setahun lalu dan ingin mengajar masyarakat Melayu tentang kebaikannya yang diterajui oleh golongan bangsa Cina sejak dahulu lagi.

"Perniagaan sarang burung walit antara perniagaan yang sangat menguntungkan. Bagi orang Cina, sarang burung ini adalah emas.

"Saya telah menjalani beberapa kursus dan mempelajari mengenai apakah burung Walit itu sehingga ia menghasilkan sarang.

"Kalau boleh, saya mahu mendidik golongan Melayu untuk mengenali perniagaan ini lebih-lebih lagi ia digunakan sebagai makanan kesihatan untuk mata, asma serta agen terbaik memulihkan sistem pernafasan dan memperkuatkan paru-paru," katanya.

Tambahnya, kini dia menjadi pengedar dibawah nama My Walet Bird Nest dan akan mengedarkan produknya itu ke beberapa farmasi.

Setakat ini ia masih lagi dalam persiapan label sebelum ianya dilancarkan.

"Tidak sabar rasanya mahu memasarkan produk ini kerana ia benar-benar bagus.

"Memperkenalkan produk ini kepada orang Melayu juga merupakan satu cabaran buat saya, diharapkan ia berjaya," katanya.

Oleh: NURUL NAFISAH MAZLAN

Iklan Teks:

Artikel Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

(8 GAMBAR)<b>Fouziah Gous</b> Bercuti Di Chiang Mai |

Posted: 25 Dec 2012 08:31 PM PST


Nampaknya selebriti-selebriti Malaysia mengambil peluang untuk merehatkan badan mereka dengan pergi bercuti di hujung tahun ini. Kalau Nora Danish dan Neelofa terbang ke Dubai, Fouziah Gous pula menghayati keindahan bandar Chiang Mai. Sekali tengok macam makin kurus pulak Fouziah Gous ini.

fouziah gous

Pasti Fouziah Gous terasa tenang dapat melarikan diri daripada rentetan gosip yang tidak henti-henti menimpanya. Untuk anda yang tidak tahu, ada gosip menyatakan yang Fouziah Gous sudah pun bergelar isteri kepada seorang VVIP di Malaysia. Semoga dengan percutian ini, minda Fouziah Gous tidak memikirkan lagi gosip murahan itu.

fouziah gous

6 lagi gambar percutian Fouziah Gous di Chiang Mai dengan membaca entri ini sepenuhnya.

fouziah gous

P.S: Ingin mendirikan rumah tangga pada tahun 2013? Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan promosi hebat (jurugambar, katering, makeup dan lain-lain) dengan menghadiri Malaysia Wedding Festival di SACC pada 28 hingga 30 Disember ini. Info lanjut di Facebook Mefa.

fouziah gous
fouziah gous
fouziah gous
fouziah gous
fouziah gous
fouziah gous

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan