Nuffnang

Rabu, 13 Mac 2013

najwa latif - Google Blog Search

najwa latif - Google Blog Search


Cemerlang Pra-SPM, <b>Najwa Latiff</b> Mahu Jadi Pensyarah | OHBULAN!

Posted: 05 Feb 2013 04:00 PM PST

image
Najwa Latiff dalam kenyataannya menerusi sebuah tabloid tempatan hari ini mendedahkan keputusan peperiksaan percubaannya sebelum ini ialah 5A.

Sehubungan itu, pelantun lagu 'Kosong' ini berharap agar keputusannya untuk SPM yang akan diumumkan tak lama lagi memberi berita yang lebih baik.

"Insya-Allah, saya harap keputusan yang bakal keluar awal Mac ini berpihak kepada saya. Sewaktu peperiksaan percubaan saya mendapat 5A," jelas Najwa dipetik dari Utusan Malaysia.

Najwa turut memberitahu hasratnya untuk melanjutkan pengajian dalam bidang Pengajaran Bahasa Inggeris Sebagai Bahasa Kedua (TESL) dan bercita-cita mahu menjadi pensyarah.

"Sejak dulu saya bercita-cita menjadi pendidik seperti ibu yang menabur bakti kepada anak bangsa."

Moga doa Najwa termakbul dan dapat meneruskan hajatnya untuk mendidik anak bangsa.

Tags:

Lirik Lagu Sahabat - <b>Najwa Latif</b> feat Syamkamarul & Sleeq - razfira

Posted: 11 Feb 2013 08:53 PM PST

Setiap tangisan dan juga ketawa
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Mendengar kisah pahit manis




Mendengar kisah pahit manis


Tetap bersamamu jika kau perlukanku
Dan ku tak kaku tak kekok
Kalau sampai buntu kita belok yok (yok)
Berjangkit sesama seperti mengusik si melata
Kau kau jangan kau melampau
Dan kalau siapa mengusik Najwa
Tolong bagitau aku tampau

[Najwa Latif dan Syamkamarul]
Ku tahu ku kan selalu ada
Dan ku harap kau juga rasa begitu
Mendengar kisah pahit manis


Mendengar kisah pahit manis



Syamkamarul anda sudah bertambah seorang lagi peminat.. Suara anda awesomeeee!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan