Nuffnang

Ahad, 24 Mac 2013

Neelofa - Google Blog Search

Neelofa - Google Blog Search


<b>Neelofa</b> Akui Ada Berbincang Tentang Perkahwinan Dengan Hans <b>...</b>

Posted: 06 Mar 2013 07:10 PM PST


Lama tidak mendengar perkembangan terkini mengenai Neelofa. Semenjak dua menjak ini Neelofa seperti menyepi. Ini satu perkara yang bagus kerana sebelum ini hidup Neelofa tak pernah sepi dengan kontroversi. Terbaru, Neelofa mengakui pernah berbincang tentang perkahwinan dengan kekasihnya, Hans Isaac.
neelofa hansSusulan kenyataan Hans Isaac yang menyatakan sanggup menunggu Lofa sehingga 3 tahun lagi, Neelofa mengakui terharu dengan ke"sweet"an kenyataan tersebut. Kata Lofa kepada MediaHiburan:-

Jika itu yang dia cakap, apa yang saya boleh katakan buatnya adalah 'so sweet'. Dalam hal ini, saya faham keadaan, umur dan status dia. Dalam masa sama, dia juga berfikir tentang masa depannya. Kami banyak berbincang untuk ke arah yang lebih serius, cuma masih belum buat sebarang keputusan. Dan perbincangan itu bukan atas faktor usianya. Biarlah ada masa yang sesuai kerana kami mahukan perkara ini berkekalan. Ada juga dia perkatakan hal ini, tapi dia tidak mendesak. Dia sangat memahami. Insya-Allah, ada masa sesuai perbincangan akan diteruskan. Lagi pula, masih banyak perkara yang belum dicapai lagi baik saya mahupun dia

neelofa hansUntuk anda yang tidak tahu, ibu Neelofa telah pun merestui perhubungan anaknya bersama Hans Isaac. Mungkinkah kita akan melihat pasangan ini mendirikan rumah tangga satu hari nanti? Neelofa pun masih muda dan masih mengejar kerjayanya. Kalau ada jodoh, pasti tak ke mana kan? Hans kenalah bersabar sedikit untuk menjadikan Neelofa isterinya yang sah. Tak gitu?neelofa hansP.S: Bedak Arab Kokuryu 25 gram kini dijual dengan harga JAUH LEBIH MURAH daripada harga pasaran hanya di CantikNara. Hanya RM38 termasuk penghantaran sahaja. Beratus-ratus tempahan telah kami hantarkan. Anda tak teringin untuk mencuba? Hanya perlu PM kami di Facebook CantikNara atau email ke lorongsetia8@gmail.com atau Whatsapp/SMS ke 013-594-7061 untuk sebarang persoalan.

Baca Yang Ini Pulak:-


(6 GAMBAR)<b>Neelofa</b> Kembali Ke MRSM Langkawi |

Posted: 20 Mar 2013 09:48 PM PDT


Bukan ramai individu yang menceburi dunia hiburan Malaysia mempunyai latar belakang pendidikan yang cemerlang. Salah seorang dari golongan yang sedikit ini ialah Noor Neelofa Mohd Nor yang bersekolah menengah di Maktab Rendah Sains MARA (MRSM) Langkawi. Beberapa hari lepas Neelofa telah bercuti ke Langkawi dan kesempatan ini diambil oleh beliau untuk melawat bekas sekolahnya itu.


Neelofa merupakan seorang pelajar cemerlang di sekolahnya, berada di kelas terbaik dan telah mendapat keputusan 10A untuk pepeiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM). Kesempatan untuk kembali ke MRSM Langkawi telah digunakan oleh Neelofa dengan sebaiknya untuk berjumpa staf-staf dan pelajar-pelajar sekolahnya.

Neelofa dikhabarkan oleh rakan-rakan dan staf sekolah MRSM Langkawi sebagai seorang yang disenangi guru dan rakan sekolahnya kerana sikapnya yang berbudi bahasa dan menghormati orang lain.

Bagaimana dengan mereka yang mendapat keputusan SPM semalam? Kami yakin ramai juga yang mendapat keputusan sebaik Neelofa. Semestinya keputusan yang cemerlang akan dapat mencorakkan masa depan individu dan membuka lebih banyak peluang untuk memilih jalan kejayaan yang diredhai-Nya.

Kalau ada pembaca BN yang mendapat keputusan SPM semalam dan hari ini, boleh juga kalau ingin berkongsi kejayaan anda dengan kami di ruangan komen. Kredit gambar Instagram Noor Neelofa.

***

Teater Bangsawan "Raja Bersiong" pada 22, 23 dan 24 Mac 2013 (Jumaat, Sabtu dan Ahad), 8.30 malam. Masuk percuma pada 23 Mac bersempena pelancaran Siri Semarak Bangsawan 2013 manakala tiket biasa berharga RM 5 pada 22 dan 24 Mac.

Tiket PREMIER boleh didapati dengan harga RM 50 (tempat duduk eksklusif terhad + makan malam). Berminat? Hubungi 03-2614 8262 untuk tempahan tiket!



Baca Yang Ini Pulak:-


Noor <b>Neelofa</b> melawat sekolah lamanya, MRSM, Langkawi

Posted: 21 Mar 2013 07:30 PM PDT


Cerita pasal keputusan SPM semalam, terkeluar pulak cerita mengenai Neelofa melawat sekolah lamanye selepas membuat rakaman program Nona. Bagi yang tak tahu, Neelofa merupakan bekas pelajar di sekolah menengah Maktab Rendah Sains Mara, Langkawi.

Walaupun 6 tahun sudah berlalu, namun Neelofa merupakan antara pelajar yang cemerlang dalam keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) pada tahun 2006 dengan meraih 10A1.

Untunglah siapa teman lelaki-nya. Dah la pandai, cantik pulak tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan