Nuffnang

Isnin, 25 Mac 2013

Shaheizy Sam - Google Blog Search

Shaheizy Sam - Google Blog Search


<b>Shaheizy Sam</b> Bukan Kekasih Saya – Syatilla Melvin |

Posted: 18 Mar 2013 03:09 AM PDT


Kalau sebelum ini Shaheizy Sam sendiri menyatakan yang Syatilla Melvin sekadar kawan rapatnya, semalam menerusi Pancaindera, Syatilla menerangkan yang Shaheizy Sam bukan kekasihnya. Yang menariknya, Syatilla turut berkongsi kisah cintanya yang bermula sejak usia 16 tahun.

syatilla melvinGosip percintaan antara Syatilla dan Sam timbul selepas Sam hadir di majlis perkahwinan kakak Syatilla, Syafiqa yang juga juara rancangan realiti Gadis Melayu musim kedua dengan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman, Julai tahun lepas. Namun Syatilla menafikan mereka berdua mempunyai sebarang hubungan:-

Saya tidak selesa bercakap hal itu. Saya tidak mahu memperbesar-besarkan perkara yang tidak ada. Pada mulanya gosip itu kelihatannya seperti usikan biasa buat saya. ?Namun apabila kerap diasak persoalan yang sama setiap masa, saya sudah mula rimas. Lebih teruk lagi apabila orang di luar seolah-olah mempercayai kami ada bercinta

syatillaMenurut Syatilla, dia kini sudah 2 tahun hidup solo tanpa kekasih. Kali pertama bercinta Syatilla masih di bangku sekolah. Namun bagi Syatilla, cinta yang berakhir dengan perpisahan sangat memedihkan walaupun baru berusia 16 tahun. Kata Syatilla:-

?Saya cuma ada dua orang bekas kekasih sepanjang hidup. Cinta pertama saya sewaktu berusia 16 tahun. Di alam persekolahan lagi saya sudah rasa sakitnya putus cinta. Selepas itu saya bertemu dengan cinta kedua sewaktu umur 18 tahun. Saya bercinta dengan orang Shah Alam (Selangor) pun tidak kekal lama. Kami putus secara baik selepas dua tahun berkasih. ?Syukurlah hubungan baik kami berkekalan sampai ke hari ini walaupun dia sudah berkahwin

Ala masa umur 16 tahun pedih apanya putus cinta. Sekadar cinta monyet je kot. Syatilla pun masih muda lagi. Baru 21 tahun. Tak perlu terburu-buru mencari erti sebenar kasih sayang. Yang penting, jangan rampas suami orang dan jangan rosakkan rumah tangga orang lain. Biarlah cinta itu dibina atas dasar ketulusan dan kesucian. Amboi ~~ Tak gitu?

Baca Yang Ini Pulak:-


<b>Shaheizy Sam</b> Bukan Kekasihku – Syatilla Melvin | OHBULAN!

Posted: 17 Mar 2013 05:00 PM PDT

Screen Shot 2013-03-18 at 12.42.16 AMItulah antara kenyataan pelakon, Syatilla Melvin didalam sebuah temubual bersama tabloid tempatan.

Sebenarnya, tertarik juga OHBULAN! pada pendatang baru berusia 22 tahun ini yang sedikit demi sedikit meniti tangga didalam industri hiburan. Apa tidaknya, baru dikenali melalui drama 'BFF – Teman Tapi Mesra' serta drama 'Julia', pelakon berwajah jelita ini awal-awal lagi telah dikaitkan dengan pelakon berprofil tinggi, Shaheizy Sam.

Gosip mereka mula bertiup sekitar bulan November 2012 apabila Sam dilihat hadir di majlis perkahwinan kakak Syatilla iaitu Syafiqah Amirul Melvin di Parit Buntar, Perak.

Namun, bekas peserta Dewi Remaja ini menafikan gosip tersebut dan memberitahu dia tidak selesa dengan khabar angin yang bertiup.

"Saya tidak selesa bercakap hal itu. Saya tidak mahu memperbesar-besarkan perkara yang tidak ada. Pada mulanya gosip itu kelihatannya seperti usikan biasa buat saya. ?

Namun apabila kerap diasak persoalan yang sama setiap masa, saya sudah mula rimas. Lebih teruk lagi apabila orang di luar seolah-olah mempercayai kami ada bercinta." – dipetik dari Utusan Malaysia

Baguslah kalau begitu, walau masih muda, Syatilla mampu berfikir dengan rasional. OHBULAN! sentiasa berharap bakat-bakat baru seni lakonan mampu menjadi pengganti pada lagenda-lagenda dan pelakon veteran yang lain. Bukanlah penuh dengan gosip sahaja. Betul tak?

Tags: , , , , ,

Kalau Ada Kekasih, Saya Akan Umumkan – <b>Shaheizy Sam</b> |

Posted: 17 Mar 2013 08:15 PM PDT


Susah menjadi seorang insan bernama Shaheizy Sam ini. Semua orang ingin tahu siapakah wanita yang bertakhta di hatinya. Namun berita baik untuk para gadis di luar sana, Shaheizy Sam masih single dan sedang mencari sang puteri untuk disuntingnya.

shaheizy sam

Berkata kepada Pancaindera semalam, Shaheizy Sam melahirkan rasa kurang senangnya kerana sering digosipkan dengan pelakon-pelakon wanita yang digandingkan dengannya. Antara yang pernah dikatakan bercinta dengannya ialah Nora Danish, Fazura dan juga Yana Samsuddin. Kata Sam:-

Secara jujurnya, saya memang masih tiada sesiapa yang istimewa ketika ini. Kalau ada memang saya akan umumkan dan saya tidak akan berahsia. Sebenarnya saya kurang senang apabila sering kali dikaitkan dengan kisah cinta lokasi seperti ini. Saya harap pelas ini perkara sebegini tidak lagi berlaku.

sa,Boleh dikatakan antara beberapa pelakon lelaki popular Malaysia, Shaheizy Sam adalah salah seorang yang ditunggu-tunggu saat untuk berkahwin oleh para peminat. Mungkin sebab itu gosip-gosip percintaan sering timbul. Semoga satu hari nanti, Shaheizy Sam akan tampil dan umumkan gadis yang berjaya mencuri hatinya. Pasti ramai yang tak sabar menanti hari tersebut.
shaheizy samP.S: Memang HANGAT betul produk Aura White ini sekarang. Berduyun-duyun para wanita membelinya. Keberkesannya memang terbukti untuk mencantikkan, memuluskan dan menggebukan wajah anda. Order sekarang dengan PM di Facebook CantikNara atau email ke lorongsetia8@gmail.com. Boleh juga Whatsapp/SMS ke 013-594-7061.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan