Nuffnang

Isnin, 18 Mac 2013

Syamsul Yusof - Google Blog Search

Syamsul Yusof - Google Blog Search


<b>Syamsul Yusof</b> Serius Ceburi Bidang Muzik | MyNewsHub

Posted: 13 Mar 2013 10:16 PM PDT


Pengarah dan pelakon, Shamsul Yusof kini menambah satu lagi 'P' iaitu penyanyi dalam resume kerjayanya dalam bidang seni tanah air.

Dia kini terlibat dengan sepupunya, Dr Anwar Fazal dengan menubuhkan Band Burn & Soul yang menyanyikan lagu-lagu berunsurkan islamik serta kesedaran.

Meskipun sibuk dengan pembikinan filem terbarunya, KL Gangster 2, ia tidak menghalang pengarah muda ini untuk menjayakan minatnya dalam bidang muzik.

"Ramai tak tahu saya terlibat muzik.  Saya dah menghasilkan empat single, tetapi lagu saya tak dimainkan di radio," katanya kepada Sinar Harian Online.

Walaupun lagunya tidak dimainkan di stesen radio, Syamsul, 29, menyatakan bahawa dirinya sangat serius dalam bidang muzik dan dia juga menyatakan lebih puas menjadi pengarah daripada berlakon.

Baguslah, muda-muda sudah bermacam projek yang dijayakan.

Semoga Syamsul terus sukses dalam kerjayanya yang baru itu.

Oleh: JULIANA JOHAR

Iklan Teks:

Artikel Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan