Nuffnang

Jumaat, 26 April 2013

Faezah Elai - Google Blog Search

Faezah Elai - Google Blog Search


Gambar terkini <b>Faezah Elai</b>, kembali aktif persada seni | Artis.my

Posted: 15 Apr 2013 01:12 AM PDT

"Tiada istilah persaingan jika saya kembali aktif berlakon. Itu semua terletak pada rezeki" ungkap Faezah Elai selepas lebih 8 bulan berehat daripada dunia seni setelah melahirkan bayi sulungnya sejak Jun lalu, Dealova Heyrinna.

artis.my Gambar terkini Faezah Elai, kembali aktif persada seni

"Memang saya terlalu rindukan dunia lakonan. Sekalipun bercuti panjang, saya tetap menonton drama, filem tempatan dan antarabangsa bagi mengubati kerinduan. Alhamdulillah impian saya itu tercapai. Insya-Allah saya akan kembali berlakon drama pada minggu depan"

artis.my Gambar terkini Faezah Elai, kembali aktif persada seni

"Sebenarnya saya sendiri tidak percaya sudah bergelar ibu sejurus selepas melahirkan Dealova secara normal. Rasa sakit dan penat terus hilang apabila kali pertama menatap wajahnya. Perasaan itu sangat menakjubkan,"

Menurut Faezah, nama Dealove dipilih selepas dirinya terpikat dengan senikata penulis lirik dari Indonesia, Opick yang mempunyai mesej ketuhanan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan