Nuffnang

Khamis, 25 April 2013

Mawi af - Google Blog Search

Mawi af - Google Blog Search


Produk Kesihatan & Kecantikan dari <b>Mawi</b> dapat mengatasi <b>...</b>

Posted: 02 Apr 2013 07:21 AM PDT

Masih ingatkah korang dengan Mawi AF? Yang sudah tercipta satu fenomena Mawi World beberapa tahun dahulu? Kalau korang ingat, so congrats daya ingatan anda masih kuat! Mawi yang dulunya dari pentas seni, kini ke pentas niaga.
Tak peliklah kenapa Mawi dah tak rancak di kaca tv, rupanya dia sedang bertungkus lumus dengan produk kesihatan dan kecantikan by himself and his lovely wife, Ekin. Kalau korang tak ketinggalan tonton rancangan Romantika di Astro Ria, dorang ada selitkan projek terbaru dari Mawi ni kan? UNEQUEIN nama diberi! 
If you noticed, produk ni baru beberapa bulan di pasaran tau! Wau, baru lagi dan bakal di launch pada bulan May akan datang tapi dah kerap didengar di cuping telinga dan juga sudah di promote dalam majalah URTV, mingguan wanita dan banyak lagi.  Great! Ada macam-macam jenis produk kesihatan dan kecantikan dari Unequien ni termasuklah skincare. Salah satu yang myra dah cuba ialah multijuice dan collagen. 
1. Multijuice (Liquid Health Supplements)
Apa yang bukakan hati myra untuk try multijuice ni sebab ada gabungan buah-buahan botani without bahan chemical! Rasanya pula, sedap! Dan yang paling penting mengandungi bahan-bahan yang mengikut sunnah Rasulullah seperti air zam-zam, madu, minyak zaitun, buah delima, kurma, buah tin, kismis, habbatus sauda dan juga vitamin C! 

Produk ni berbentuk liquid dan boleh diminum begitu sahaja okie. As simple as abc dan tak perlu dibancuh. Actually, mak mawi sendiri yang menjadi testimoni dan terbukti berkesan sebabnya, before this dia terpaksa solat duduk di kerusi sebab sakit dibahagian lutut but now siap dah boleh solat berdiri. Alhamdulillah!









2. Collagen (Vitamin B,C, L-Glutathione & Acai Berry)
This one pon myra dah try. Rasanya tak muak dan sangat easy going sebab pek yang kecil dan boleh dimakan begitu sahaja dalam bentuk serbuk tanpa dicampur dengan air sebab lagi senang untuk badan serap serat. Kalau korang nak bancuh dengan air suam pon boleh dan sangat marvellous, sedap gila okie. Btw, korang tak perlu consume vitamin C kapsul tu dah sebab dalam produk ni pon dah terkandung Vitamin C. JIMAT!





Jom kita tengok feedback dari pengguna! Buat myra rasa nak jadi customer paling setia produk ni! 

Dan paling teruja bila baca testimoni dari pengguna di bawah. Kalau korang ada parut bekas jahitan, parut bersalin, sangatlah recommended untuk try produk ni! 
Amacam? Best kan? Mesti tak sabar nak cuba. Myra dah cuba, awak bila lagi? So buat korang yang nak try produk Unequien dari Mawi dan Ekin ni, bolehlah klik link di bawah:

FREE POSTAGE from now until the end of May! Dapatkannya hanya dari link di atas!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan