Nuffnang

Rabu, 8 Mei 2013

Nubhan - Google Blog Search

Nubhan - Google Blog Search


u.n.g.u.i.s.m.e : mata hati -<b>nubhan</b>

Posted: 18 Mar 2013 07:49 AM PDT


hye peeps!
skrg tgah wat slide tuk program warga emas.
tibe2 blank.
so, rayau2 kt u tube.
jumpe lagu ni.
terus suke.
huhu.

mata hati - Nubhan

telah ku kata cinta ini selamanya
telah ku janji selalu di sisi
walau apa terjadi 
tak ku mungkiri

begini dekat begitu jauhnya
dalam jangkauan namun tak tersentuh
ku hanya ruang kosong
oh di matamu
yang makin suram
meremuk jantung ini

pandanglah aku dengan mata hati
ku rayu padamu
peganglah ku
biar ku rasa bernyawa
ku ingin rasa aku masih bermakna

telah ku hafal tiap garis di wajahmu
telah ku kenal bahasa tubuhmu
bertambah sukar lagi
membiar kan kau resah begini
kerana aku
yang pernah kau kasihi

pandanglah aku dengan mata hati
ku rayu padamu
peganglah ku
biar ku rasa bernyawa
ku ingin rasa aku masih bermakna

perpisahan paling menyiksa
ketika bahagia
sedang di puncak tertinggi dalam kehidupan
namun siapalh aku
untuk merubah suratan
bila masanya tiba

best kan lirik die? ala-ala kene lah ngn kisah hidup aku skrg.
huhu.

as u all know.
skrg aku officially single semula.
tp kdg2 tangan aku ni meroyan msj2 gak ngn.. hmm what should i call him?
letak nama "abg bola" la. hee cute la pulak gitu.

xde lah. selepas fasa 3 bulan giler bercinta, janji itu ini.
kan abg bola dah back off.
dgn alasan die x pandai bercinta.
suddenly die kata dia tak ready.
masalah family die bertimpa2.
dan kdg2 die rasa aku terlalu mahal untuk dia.

so, let it be lah.
walau pun aku rasa alasan tu tak logik akal.
tapi aku pernah di "reject" dgn bermacam2 lagi alasan.
so jadi x de lah pelik sgt.

org kata.
kalau org dah x suke jgn pakse2.
skrg aku biar kan aje.
tp mcm aku ckp td.
kdg2 tgn ni meroyan gak.
bukan ape.. maybe sbb dah biasa kot.
huhu.

so, soal jodoh ni mmg payah nak explain.
bila aku tak cari. datang.
bila aku dah ready. hilang.
bila aku tungu2, tak kan pernah ada.

so, my journey to search my IMAM
dah kemabali.
so, let;s pray together.
semoga kita-kita ni
dikurniakan jodoh yang baik
dan paling sempurna buat kita.

aaamin~ ^^,

aku suka gambar ni. selain dr aku nampak kurus. haha. gambar ini lah moment terakhir aku dgn abg bola. masa ni kitorang g dating kat kolam air panas. mmg smooth jek. xde ape2 masalah. sweet and happy.
selang 2 minggu selepas je. terus mintak putus. dgn alasan x pandai bercinta. GULP!
tak ape. janji dia masih manusia. x berubah jadi monyet ke bola ke. hehe.
aku pasti jodoh aku ada di luar sana....
ade tu. cume xnmpak lagi. hehe.
abg, bila abg nk jumpa ngn syg?






thanks!! with love ; ipa faiza.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan