Nuffnang

Rabu, 19 Jun 2013

Faizal Tahir - Google Blog Search

Faizal Tahir - Google Blog Search


<b>Faizal Tahir</b> Kena Gam Oleh Media Prima? | - Beautifulnara

Posted: 17 Jun 2013 07:42 PM PDT


Terkejut juga Abang Nara membaca artikel yang dikeluarkan di portal Murai ini. Bukan apa, rasanya semua orang tahu yang Faizal Tahir adalah anak emas Media Prima. Yang tambah menghairankan, alasan politik digunakan untuk menggam penyanyi hebat ini. Pelik kan?

faizal tahir digam

Ura-ura ini semakin kuat apabila Faizal Tahir menerusi akaun Twitternya mengeluarkan kenyataan berbaur sinis. Kemungkinan Faizal Tahir kecewa kerana beberapa persembahan yang melibatkan dirinya dan Media Prima dibatalkan secara tiba-tiba.

faizal tahir digam

Bagi Abang Nara, agak keterlaluan juga sekiranya alasan politik digunakan untuk menghalang aktiviti seni Faizal Tahir. Negara kita adalah negara demokrasi dan bebas bersuara. Takkanlah kerana berlainan fahaman politik perkara sebegini dilakukan. Macam tidak berhati perut pun ada jugak kan? Apa kata anda?
ephyraP.S: Siapa yang taknak kulit licin dan cantik berseri kan? Semua wanita idamkan kejelitaan wajah yang sebegitu. Dengan Ephyra, anda boleh memilikinya. Dijamin HALAL, diluluskan oleh KKM dan paling penting, kesannya boleh dilihat dalam tempoh 10 hari. LIKE Facebook Ocean2U, layari www.oceanlife2u.com, email ke info@oceanlife2u.com atau telefon terus ke 03-4141-7889.untuk info lanjut.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan