Nuffnang

Jumaat, 7 Jun 2013

Maya Karin - Google Blog Search

Maya Karin - Google Blog Search


Saya Sekarang Sedang Mengenali Seseorang – <b>Maya Karin</b> |

Posted: 03 Jun 2013 06:13 PM PDT


Pastinya ramai lelaki di luar sana yang kecewa mendengar berita ini. Si cantik manis, Maya Karin mengakui yang dia kini sedang dalam proses mengenali seseorang. Namun begitu, hubungan mereka berdua masih belum di tahap serius. Jadi masih anda peluang untuk anda.

maya karin

Faktor jarak menjadi faktor utama hubungan Maya dan lelaki tersebut masih belum ke peringkat seterusnya. Kata Maya:-

Saya sekarang sedang mengenali seseorang. Sedang berkawan. Dah lama juga kenal. Tapi dia duduk jauh. Jauh beribu-ribu batu. Sebenarnya saya masih lagi sedang fikir tentang sama ada nak jadikan hubungan ini serius atau tidak. Saya go with the flow. Kalau jadi, jadi lah. Kalau tak jadi, tak apa.

maya karin

Rasanya sudah lama juga Maya Karin tidak menempuhi alam percintaan selepas kegagalan dalam perkahwinan pertamanya dahulu. Sebelum ini, Maya Karin pernah dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengan Remy Ishak. Nampaknya hubungan mereka ternyata hanya sekadar kawan. Kepada Maya, cepat-cepatlah mencari teman hidup untuk dijadikan suami di masa hadapan.

Baca Yang Ini Pulak:-


Erti Cinta - <b>Maya Karin</b> #Lirik @lagubestbest

Posted: 04 Jun 2013 06:45 AM PDT

Tajuk Lagu/ Song Title: Erti Cinta
Artis/ Artist: Maya Karin
Album/ Info: Erti Cinta 2001 / Lirik & Komposer Ajai

Video Muzik/ Music Video: Erti Cinta - Maya Karin
Youtube

Lirik Lagu/ Lyrics: Erti Cinta - Maya Karin
Termenung ku bercelaru
Memikirkan cinta
Di mana sebenar
Namanya cinta

Tak tertahan hati ini
Bila kau berkata
Sememangnya aku
Menyintaimu

Mungkin kita tak pernah mengutarakan masalah
Kau dan aku bagai tiada arah
Namun aku percaya kita akan mengatasi
Segalanya hanya untukmu
Kupasti

Sama-sama kita kembali
Sama-sama kita binakan
Cinta yang pernah mekar
Untuk engkau dan aku

Sama-sama kita tempuhi
Sama-sama kita rasakan
Apa yang dinamakan
Erti cinta sebenar

Sama-sama kita tempuhi
Sama-sama kita rasakan
Apa yang dinamakan
Erti cinta sebenar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan