Nuffnang

Jumaat, 21 Jun 2013

Pierre Andre - Google Blog Search

Pierre Andre - Google Blog Search


<b>Pierre Andre</b> Bakal Bernikah 23 Jun Ini | - Beautifulnara

Posted: 19 Jun 2013 06:42 AM PDT


Jutaan tahniah diucapkan buat Pierre Andre yang bakal melangsungkan majlis pernikahannya pada 23 Jun ini. Pierre telah pun bertunang dengan bakal isterinya, Nurhidayah pada bulan Februari yang lalu di Johor.

pierre andre

Majlis pernikahan akan berlangsung di Masjid Al-Ikhlas, Taman Melati Selayang pada jam 1 tengah hari. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Pierre dan Nurhidayah atas berita gembira ini. Semoga segalanya akan berjalan lancar buat anda berdua kelak.

P.S: Lesen memandu baru berkualiti tinggi diperkenalkan mulai 15 Julai

Baca Yang Ini Pulak:-


<b>Pierre Andre</b>, Nurhidayah Sah Bakal Bernikah 23 Jun Ini | ROTIKAYA

Posted: 19 Jun 2013 07:45 AM PDT

Sekitar Mac 2013 yang lalu, Pierre Andre ada memberitahu yang beliau memang merancang untuk berkahwin sekitar bulan Jun & maklumat baru mengesahkan hajat pelakon itu bakal tercapai.

Berdasarkan gambar undangan perkahwinan Pierre Andre & Nurhidayah, pasangan ini bakal bernikah pada hujung minggu ini iaitu 23 Jun 2013 sekitar 1.00 petang di Masjid Al-Ikhlas, Taman Melati Selayang.

Pierre Andre dan Nurhidayah sebelum ini telah bertunang pada 9 Februari 2013 yang lalu di Johor dan pasangan ini akan menjemput pihak media juga rakan artis untuk memeriahkan majlis pernikahan mereka.

Tahniah di'dahulukan dari kami buat Pierre Andre & Nurhidayah serta seisi keluarga atas penyatuan dua hati ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan