Nuffnang

Rabu, 24 Julai 2013

Elfira Loy - Google Blog Search

Elfira Loy - Google Blog Search


mimin adam: <b>Elfira Loy</b> dan Zoey Rahman bercinta ?

Posted: 05 Jul 2013 09:00 AM PDT

Hai ! Assalamualaikum :D 
Musim Ehsan dan Effa sdah Habis. Sekarang Musim Elfira Loy dan Zoey Rahman. Siaran baru TV3 yang menampilkan pasangan ini. Dengar kata orang ramai bercinta. Betul ke Elfira Loy dan Zoey Rahman Bercinta ? Jom kita tengok ulasan berita hari ini di akhbar Utusan Malaysia.
Belum mahu bercinta
Elfira Loy dan Zoey Rahman sudah lama mengenali antara satu sama lain.

JIKA diimbas kembali gosip-gosip yang melanda artis terutamanya artis di usia remaja, Elfira Loy antara artis yang paling banyak dikaitkan bercinta.

Bukan calang-calang artis yang dikaitkan dengan dirinya, semuanya aktor terkenal yang sudah menempa nama dalam industri.

Jangan silap, bukan artis tempatan sahaja yang dikaut oleh pelakon remaja berkening tebal ini, pelakon dari Indonesia juga antara yang berada dalam genggaman gosip cinta Elfira.

Antara aktor yang pernah dikaitkan bercinta dengan Elfira termasuklah Randy Pangalila, Zizan Razak, Baim Wong dan Zoey Rahman.

Baru-baru ini begitu galak pencari gosip mengatakan bahawa Elfira kelihatan begitu intim dengan Zoey Rahman.

Masakan tidak, gambar-gambar di laman sosial Instagram menunjukkan betapa rapatnya mereka seolah-olah sudah muncul bibit-bibit percintaan.

Lalu, soalan berkaitan dengan kisah cinta tidak diketahui ini ditanyakan. Seperti yang dijangka, Elfira menafikan dakwaan yang dia kini sedang bercinta dengan Zoey.

Bagi Elfira, hubungan rapat antara mereka berdua sudah terjalin dalam masa yang lama lagi, bukan ketika dia digandingkan bersama dalam sebuah drama bersiri Demi Dia.

"Saya sudah kenal Zoey sejak kecil lagi, Malah, bukan saya sahaja, keluarga kedua-dua pihak pun saling mengenali antara satu sama lain.

"Malah, kalau diikutkan, setiap kali saya berlakon dengan pelakon lelaki, pasti saya akan dikaitkan bercinta dengan mereka.

"Padahal sebelum ini ada juga saya ambil gambar berdua dengan Zoey, tetapi tidak pula dihebohkan.

"Bila dah berlakon bersama, baru ada yang mengatakan kami bercinta dan sebagainya. Itu yang saya musykilkan," kata pelakon remaja ini sambil tersenyum.

Jelas Elfira yang kini sedang menuntut diploma dalam jurusan Seni Persembahan & Komunikasi, Kolej Damansara Utama (KDU), dia tidak menafikan hubungan dengan Zoey memang rapat.

"Kalau hendak dibandingkan bagaimana rapatnya hubungan kami berdua, saya rasa hubungan kami seperti adik-beradik. Dia abang dan saya adik.

"Sebab itu bila kami berganding bersama sebagai suami dan isteri walaupun kekok tetapi selesa kerana sudah mengenali dia lama," katanya sambil tertawa.

Tambahnya lagi, dia tidak kisah gosip seperti ini berkeliaran kerana ia menunjukkan bahawa lakonannya bersama dengan Zoey memang menjadi.

"Saya tahu bagaimana hubungan kami berbanding mereka di luar. Itu sudah cukup. Lagipun ia menunjukkan betapa lakonan kami dilihat dan dinilai oleh penonton hingga dikatakan bercinta," katanya.

Menjelaskan persoalan sama ada dia sudah bertemu cinta hati atau tidak, ujar Elfira, dia masih lagi belum berminat untuk menjalinkan sebarang hubungan uda dan dara yang serius.

"Buat masa ini, saya lebih selesa untuk fokus pada pelajaran saya dahulu dan rasanya itu yang terbaik buat diri saya.

"Lagipun, dengan usia yang baru mencecah 19 tahun, saya merasakan terlalu awal untuk bercinta. Malah, saya belum terfikir lagi untuk bercinta dan sebagainya," katanya.

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Hiburan/20130705/hi_01/Belum-mahu-bercinta#ixzz2YBfz1jGB
© Utusan Melayu (M) Bhd 


HAAA ! MEYH SINI NASIHAT MIMIN JAP ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan