Nuffnang

Ahad, 28 Julai 2013

Nubhan - Google Blog Search

Nubhan - Google Blog Search


Siti Nordiana Perjelas Hubungan Intim Dengan <b>Nubhan</b> - Buah Mulut

Posted: 23 Jul 2013 12:17 PM PDT

Ketika ini sedang rancak perbualan borak kosong peminat tempatan tentang seorang artis yang merupakan ibu tunggal, Siti Nordiana @ Nana dan juga Nubhan yang kini dikatakan sedang hangat bercinta.


Raja Ema

Akibat mesranya mereka berdua secara terbuka maka diklasifikasikan itu adalah daya tarikan diantara adam & hawa dalam fitrah kehidupan. Baik Nubhan mahupun Nana keduanya menafikan wujudnya perasaan cinta diantara mereka, bahkan Nana hanya menganggap Nubhan itu tidak lebih seperti adiknya sendiri.

"Saya akuilah memang rapat berkawan dengan nubhan pada masa ini dan segala masalah yang saya hadapi pasti akan luahkan dengan dia. Tapi rapat kami tak adalah sampai terbawa bawa perasaan cinta. Dengan perbezaan umur 2 tahun diantara kami saya anggap Nubhan ni dah macam adik sendiri"


Raja Ema

"Mungkin kami digosipkan sebagai tengah bercinta hanya disebabkan kami berkawan rapat sedangkan seperti yang saya cakap tadi kami tidak ada apa-apa hubungan yang istimewa."

Ujar Nana juga dirinya ada memikirkan untuk menoktahkan kehidupanya sebagai ibu tunggal tapi tidak pasti bila masa itu akan tiba dan hanya menyerahkan soal jodoh kepada Allah.

p/s : Gambar Terkini Siti Nordiana & Anak [Lihat Gambar]

Mungkin Anda Perlu Baca Ini Juga !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan