Nuffnang

Jumaat, 12 Julai 2013

siti nordiana - Google Blog Search

siti nordiana - Google Blog Search


<b>Siti Nordiana</b> Dan Nubhan Bercinta? | Oh! Artis

Posted: 09 Jul 2013 09:42 PM PDT

ohartis-nubhan-siti-nordiana-3

Siapa tak kenal dengan penyanyi lagu "Gurauan Berkasih" dan "Memori Berkasih" yang berduet bersama Arwah Achik Spin suatu ketika dahulu iaitu Siti Nordiana. Siti Nordiana lebih mesra dengan panggilan Nana, pernah berkahwin dengan pelakon Faizal Yusof namun jodoh itu tidak panjang kerana mereka bercerai sebelum Faizal menghembuskan nafas terakhir.

Nana yang dilihat tetap aktif menyanyi namun agak jarang muncul di kaca TV mahupun dada akhbar dan majalah. Baru-baru ini Oh! Artis terhidu bau-bau cinta antara Nana dan penyanyi dari Akademi Fantasia, Nubhan. Betul ke mereka bercinta?

"Ya, memang sekarang ramai juga yang masih bertanyakan mengenai gosip tu kepada saya. Sebenarnya dakwaan saya bercinta dengan Nubhan tak sahih.

"Kami berkawan baik. Kami pun berasal dari negeri yang sama. Dulu memang kami kerap berjumpa. Memang pergi mana-mana, kami selalu bersama. Cuma sekarang ni kami jarang jumpa sebab masing-masing sibuk. Kami tak bercinta. Saya anggap dia macam adik saya. Gosip tu tak munasabah.

"Kalau betullah kami bercinta, takkan lah kami dengan mudah nak kongsi gambar percutian di Perhentian lalu. Kami kongsi setakat suka-suka saja. Lagipun kami pergi beramai-ramai. Kawan-kawan dia kawan saya juga. Kawan-kawan saya, kawan dia juga." jelas Nana.

—————————————-

Sambal Ikan Bilis Extra Hot

Sambal Ikan Bilis Extra Hot yang sesuai dijadikan juadah berbuka serta bersahur. Bagi yang suka makan pedas tu patut cuba tentunya insyaAllah tak menyesal. Hubungi di 0183999905 atau layari Facebook mereka di http://ohmedia.me/sambalikanbilis

Empat jenis Ikan Bilis untuk dipilih:

Ikan bilis dikopek dan size sederhana besar, Ikan bilis tidak dikopek dan size kecil, Ikan bilis dikopek campur kacan & Ikan bilis tidak kopek dan size kecil campur kacang. Hanya RM15 untuk 250g dan RM28 untuk 500g tidak termasuk kos penghantaran. Penghantaran segera dalam masa satu hari selepas pembayaran disahkan. Nyum nyum!!

—————————————-

Mengulas mengenai gambarnya bersama Nubhan yang tersebar luas di Internet hingga menimbulkan gosip kononnya mereka sedang bercinta, Nana menjawab ia hanyalah gambar sebagai kawan, malah mengakui sejak bergelar ibu tunggal dia memang didekati oleh beberapa lelaki untuk memperisterikannya namun ditolak dengan cara baik kerana merasakan masih belum berjumpa dengan lelaki yang benar-benar mampu membuka pintu hatinya untuk bergelar isteri kembali.

"Ada juga yang mendekati. Ada yang nak lamar saya. Tapi saya tolak sebab tak rasa lelaki itu sesuai dengan saya. Dulu ada juga keluarga cuba jodoh-jodohkan, tapi saya tak mahu. Saya rasa biarlah saya yang pilih sendiri.

"Sebolehnya kalau saya berkahwin semula nanti, saya mahu suami saya itu menyayangi Rayyan. Saya mahu Rayyan dapat kasih sayang seorang ayah seperti mana kasih sayang ayahnya. Saya hanya berserah sajalah", ujar Nana yang turut mengakui kini lebih berhati-hati dalam membuat pilihan teman hidup.

Hasil perkahwinannya bersama arwah pelakon Faizal Yusof sejak tahun 2006, Nana mempunyai seorang anak lelaki, Mohamad Rayyan Nakhaie yang kini berusia 5 tahun.

OHARTIS: BILA TENGOK SITI NORDIANA PASTINYA AKAN TERKENANGKAN ARWAH ACHIK SPIN. BETUL TAK? SEMOGA ALLAH MENCUCURI RAHMAT KEATASNYA.

<b>Siti Nordiana</b> nafi bercinta dengan Nubhan – Perak Today

Posted: 09 Jul 2013 11:21 AM PDT

diana

Penyanyi berstatus janda anak satu, Siti Nordiana atau lebih mesra disapa Nana menafikan sedang menjalin hubungan dengan bekas pelajar "Akademi Fantasia" musim ke-6 iaitu Nubhan.

"Ya, memang sekarang ramai juga yang masih bertanyakan mengenai gosip itu kepada saya. Sebenarnya, dakwaan saya bercinta dengan Nubhan tak sahih. Kami berkawan baik. Kami pun berasal dari negeri yang sama. Dulu memang kami kerap berjumpa. Memang pergi mana-mana selalu bersama.

"Cuma sekarang ini jarang jumpa sebab masing-masing sibuk. Kami tak bercinta. Saya anggap dia macam adik saya. Gosip itu tak munasabah," katanya seperti dipetik daripada laporan Malaysian Digest.

Sementara itu, Nana memberitahu sejak dia bergelar ibu tunggal, ada juga beberapa lelaki yang cuba mendekatinya, tetapi dia menolak secara baik kerana dia masih belum jumpa calon yang sesuai dan juga tidak bersedia untuk bergelar isteri lagi.

"Ada juga yang mendekati. Ada yang nak lamar saya. Tapi saya tolak sebab tak rasa lelaki itu sesuai dengan saya. Dulu ada juga keluarga cuba jodoh-jodohkan, tapi saya tak mahu. Saya rasa biarlah saya yang pilih sendiri.

"Sebolehnya kalau saya berkahwin semula nanti, saya mahu suami saya itu menyayangi Rayyan. Saya mahu Rayyan dapat kasih sayang seorang ayah seperti mana kasih sayang ayahnya. Saya hanya berserah sajalah," ujarnya lagi.

Sebelum ini Nana pernah mendirikan rumah tangga dengan arwah pelakon Mohd Faizal Yusup pada tahun 2006 dan hasil perkahwinan tersebut, mereka mempunyai seorang anak lelaki, Mohammad Rayyan Nakhaie yang kini berusia lima tahun.

- TUPAI.com.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan