Nuffnang

Rabu, 24 Julai 2013

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search


Colour Of Harmony: Apa kena <b>Tomok</b> ???

Posted: 18 Jul 2013 10:21 PM PDT

Apa kena tomok sejak 2 menjak ni .... makin garang.  sebelum tomok adalah kucing paling manja.  Buatlah apa pun, tomok diam ja.  cium sampai dia sesak nafas pun dia diam. tapi semalam mmmmm berlubang tangan aku.  Tomok dah mula ambik alih tempat miki agaknya, jadi ketua.

Masa tomok dgn garang nak bergaduh ngan panjang (kucing jiran sebelah), aku tepis badan tomok, akibatnya kenalah cakaran berbisa dr tomok aaarrrgggggg. terduduk kejap, nampak sikit tapi bisanya .... nak meleleh air mata. tak pernah2 tomok macam tu.  selalunya tomok cool ...

kali ni tak pi klinik, selalu kalau kena cakar kucing aku akan ambik injection dr klinik.  ni aku letak gel gamat je, nak hilangkan bengkak yg keras keliling luka tu, aku sembur je  liniment oil gamatmas. mmmm tahan ja lah pedihnya tapi alhamdullilah minyak ni menghilangkan bengkak dgn cepat dan menutup luka.

tomok .. tomok .... apa masalah agaknya tomok ni ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan