Nuffnang

Selasa, 6 Ogos 2013

Memey Suhaiza - Google Blog Search

Memey Suhaiza - Google Blog Search


<b>Memey Suhaiza</b>, Norman Hakim dan Zul Ariffin Doakan <b>...</b> - Oh! Artis

Posted: 19 Jul 2013 08:51 PM PDT

ohartis-abby-abadi-suami-baru-farhan

Umum sedia maklum, Memey Suhaiza adalah individu yang bernikah dengan bekas suami Abby Abadi iaitu Norman Hakim. Walaupun pernah sengketa suatu ketika dulu, kini hubungan mereka cukup akrab dan hidup dalam sebuah keluarga besar yang bahagia.

Memey Suhaiza dan Norman Hakim gembira bila Abby Abadi bertemu jodoh lagi dan mendoakan kebahagiaan bersama suami barunya itu walaupun pekenalan mereka cukup singkat.

"Saya dan abang berkongsi kegembiraan dengan apa yang dimiliki Abby sekarang. Kami mendoakan semoga dia bahagia dan jodohnya berkekalan hingga ke akhir hayat. Sekali lagi tahniah untuknya," ujar Memey.

"Dia hanya beritahu 'hint' dan akhirnya kami pun maklum akan hal ini." apabila tanya adakah mereka berdua dimaklumkan akan perkahwinan Abby tersebut.

Sementara itu bekas kekasih Abby, Zul Ariffin terkejut dan tidak mengetahui langsung mengenai penikahan wanita itu.

"Alhamdulillah dan tahniah buatnya. Apa yang boleh saya katakan, saya gembira dengan berita tersebut. Bagus sudah berumah tangga," ujar Zul ringkas.

Sebelum ini, Zul dan Abby pernah menjalin hubungan cinta selama beberapa tahun sebelum mereka putus pada 2011.

OHARTIS: HAPPY ENDING FOR ALL. KAMI TUMPANG GEMBIRA.

(15 GAMBAR)<b>Memey Suhaiza</b>, Abby Abadi & Norman Hakim <b>...</b>

Posted: 28 Jun 2013 12:04 AM PDT


Secara jujur, Abang Nara kurang menggemari Abby Abadi. Mungkin kelantangannya di Twitter mengenai isu-isu tertentu tidak kena dengan jiwa Abang Nara. Namun bab hubungan kekeluargaan, Abang Nara memang respek dengan Abby. Terharu melihat gambar Abby, Memey dan Norman Hakim sekeluarga bercuti bersama-sama.

abby abadi

Rasanya semua pun tahu sejarah yang telah terjadi di dalam hidup mereka. Itu yang membuatkan Abang Nara bertambah kagum dengan Abby. Bukan senang, terutamanya buat seorang wanita untuk melupakan kisah duka di dalam hidupnya. Namun Abby berjaya melakukannya, malah menjalin ikatan mesra dengan Memey dan Norman yang pernah melukakan hatinya suatu ketika dahulu.

abby abadi

Semoga sikap toleransi Abby Abadi ini dapat dicontohi oleh lebih ramai wanita yang senasib dengannya di luar sana. Kepada Abby, anda memang hebat. Kepada Memey dan Norman, teruskan bercuti bersama-sama dengan Abby untuk terus mengekalkan hubungan mesra ini. Lagi 13 keping gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Toyota Vios 2013 dilancarkan di Indonesia dengan harga RM77K

abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

Baca Yang Ini Pulak:-


<b>Memey Suhaiza</b> Doakan Kebahagiaan Abby Abadi - Gua.com.my

Posted: 25 Jul 2013 10:01 AM PDT

Pelakon Memey Suhaiza yang juga merupakan isteri kepada pelakon Norman Hakim mengakui berasa gembira apabila pelakon serta penyanyi, Abby Abadi menemui jodoh baru selepas lima tahun berpisah dengan Norman.

Walaupun berita pernikahan Abby menggemparkan industri hiburan tempatan, namun Memey menganggap ia sebagai ketentuan Ilahi dan mendoakan agar Abby bahagia dengan suami barunya, Muhammad Noor Farhan Che Bakar yang dinikahi pada 9 Julai lalu, di Selatan Thailand.

"Memey tumpang gembira apabila dapat tahu Kak Abby sudah berkahwin. Memey sentiasa mendoakan yang terbaik untuk kebahagian Kak Abby. Memey gembira jika dapat tengok Kak Abby bahagia dan Memey doakan rumahtangga yang dibina ini kekal sehingga akhir hayat," ujar Memey kepada GUA.

Abby yang berkahwin dengan pemuda 12 tahun lebih muda daripadanya membuat keputusan untuk menamatkan zaman jandanya selepas berkenalan selama dua minggu dengan jejaka tersebut. Abby dijangka mengadakan majlis persandingan pada 31 Ogos 2013 manakala majlis di pihak lelaki akan dibuat di Tumpat, Kelantan pada 6 September 2013.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan