Nuffnang

Sabtu, 17 Ogos 2013

Neelofa - Google Blog Search

Neelofa - Google Blog Search


Gambar <b>Neelofa</b>, Hans Isaac Edisi Raya - Gossip Artis Malaysia

Posted: 06 Aug 2013 08:09 PM PDT

Pada: Rabu, 7 Ogos 2013 Pasangan dua merpati sejoli ni tak tahu lah apa kesudahan hubungan mereka, Neelofa dengan Hans Isaac. Mereka dikatakan nampak bercinta tetapi Neelofa akui hanya berkawan rapat jew. Baru-baru ni mereka bergambar bersama memakai baju raya untuk sisipan di portal Kosmo!.

Menurut intipati daripada portal itu, filem gandingan mereka berdua, Lemak Kampung Santan bakal ditayangkan esok yakni bersamaan di Hari Raya AidilFitri. Namun akan menjadi saingan kepada filem, Adnan Sempit 3 yang akan ditayangkan pada hari yang sama esok, jadi pilihan anda yang mana satu? Selain itu juga, Neelofa tidak seperti kebanyakkan artis lain dengan membeli banyak baju Raya, cukup 3 pasang baju Raya yang sempat dibelinya untuk Hari Raya nanti.

Neelofa akan beraya selama 5 hari sahaja, dimana 2 hari di Alor Setar dan 3 hari di Pasir Mas. Disebabkan aktiviti promosi filem yang harus dilakukan di Kuala Lumpur. Tambahan lagi, Neelofa bakal membuat rumah terbuka di Kuala Lumpur khas untuk korang semua tapi tunggu pengumuman dari dia nanti.


Tag : , , , , , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan