Nuffnang

Ahad, 4 Ogos 2013

shahir af - Google Blog Search

shahir af - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>shahir af</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jul 2013 07:18 AM PDT


<b>Shahir AF</b> bersara awal dari bidang seni untuk berdakwah | Oh! Artis

Posted: 07 Aug 2011 08:28 AM PDT

Hanya baru beberapa tahun dalam bidang seni, Shahir telah membuat keputusan untuk meninggalkan industri seni untuk memberi laluan kepada niat murni beliau untuk berdakwah dalam agama Islam.

Shahir yang dikatakan kesal dan tidak tahan dengan tohmahan dan gosip dari pelbagai pihak yang dilaluinya juga merupakan punca beliau ingin bersara awal dari bidang seni.

Shahir mungkin akan mengikut jejak Sham Kamikaze yang telah bertaubat dan kini  telah menjadi pendakwah berjaya. Harapan media kepada Shahir Fan Club supaya tidak kecewa dengan keputusan beliau ini kerana beliau berubah kejalan yang baik.dan keputusan yang diambil oleh beliau adalah yang difikirkan terbaik untuk beliau, peminatnya tidak perlu kesal dengan keputusannya, walaupun baru sahaja beberapa tahun dalam bidang seni ini.

OH! ARTIS: THIS IS BEST BRO!


Older Post - Oh Ninie!

Posted: 31 Jul 2013 12:15 PM PDT

Roti Paul Sotong

Semalam saya muntah-muntah dan pening-pening. Kesian tak kat saya? Kesian kan. Haih ni lah dia kesan pembawakan budak (?) Haip! Bila masa pulak aku mengandung? Aish asal cerita pasal pening + muntah-muntah, mulalah pikir pregnant kan? Ehee apalah awak ni. Saya muntah-muntah sebab salah makan. Awak nak tahu saya makan apa sampai jadi macam ni? Saya makan Nini coklat celup-celup dengan keropok tomato Toki T__T Macam budak-budak kan haku ni. Uhmm rupanya aku dan Nini coklat celup-celup tak sehaluan. Lepas ni tak nak makan lagi. Pening kepala mengalahkan migrain. Rupa-rupanya tu petanda isi perut nak keluar dari mulut. Eiuww pengotor kau ni Ninie. Tampo kang.

Btw semalam aku jumpa Zed Zaidi *tiba-tiba tukar tajuk* Dia tengah shooting kat Axis Atrium. Saya nampak dia tengah beli bubble tea. Err tengah shooting, tapi beli bubble tea? Apa nih? Comel lah awak minum bubble tea. Saya pun suka bubble tea. Saya suka perisa watermelon. Awak pulak? Kapel dengan saya jom? :B

Hee saya segan nak bergambar dengan abang Zed sebab saya lupa pakai mekap. So saya dan dua kawan lain, Mimie dan Ecah berlegar membeli roti di Bread Talk ke Bread Story ntah. Lepas beli roti, pergi Carrefour. Security guard ni main kenyit-kenyit mata pulak dengan aku. Tempeleng kang tahulah kau.

Lepas tu semalam jugak aku mimpi aku curang dengan abang Randy. Aku dating dengan Shahir AF hoi! Woot2! Rasa macam tak nak bangun tidur. Wow abang Shahir sangat kacak. Saya dapat peluk abang Shahir dalam mimpi tu. Perut dia buncit. Wakaka kejam tau mimpi tu. Hehe takpe, saya memang suka orang buncit ni *tiba-tiba* Abang Randy jeles saya mimpi tu lepas tu abang Randy kata saya muntah-muntah sebab saya curang dengan Shahir. Peh preggy anak Shahir ke? Eh jangan bawak main. Kidding ok? Wartawan, jangan serang saya T___T

Paul kena sumpah jadi roti?? :O

Labels: , ,


Older Post | Newer Post

Tiada ulasan:

Catat Ulasan