Nuffnang

Selasa, 10 September 2013

Aliff Aziz - Google Blog Search

Aliff Aziz - Google Blog Search


Aishah Aziz Adik <b>Alif Aziz</b> Diantara Top 24 AF2013 | buahmulut.com

Posted: 03 Sep 2013 10:23 PM PDT

Kemuncak kemunculan semula rancangan hiburan realiti Akademi Fantasia dengan pengisian serba barunya hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi apabila produksi AF 2013 bakal mengumumkan barisan pelajar yang bakal menyertai keluarga AF serta pengacara yang bakal mengendalikan konsert musim ini sewaktu konsert prelude sabtu ini di Padang MPK 4, Kuantan, Pahang.


Aisyaah Aziz

Daripada 12 peserta yang tersenarai Salah seorang daripadanya adalah Aisyaah Aziz yang merupakan adik kepada penyanyi kelahiran Singapura iaitu Alif Aziz. Kemunculan Aisyaah di Akademi Fantasi menjadikan dirinya sebagai warganegara Singapura yang pertama menyertai rancangan realiti ini


Aisyaah Aziz

Bagaimanapun kemunculan Aisyaah seperti diragui oleh kenalanya sendiri apabila mempersoalkan masa depanya jika benar dia dipilih sebagai pelajar AF2013. Hal ini lantas mendapat perhatian ibu Aisyaah sendiri apabila kecewa dengan pemikiran sesetengah orang Melayu yang didakwanya sebagai banyak mempunyai perasaan hasad dengki disamping sering berfikiran negatif terhadap orang lain.


Aisyaah Aziz

Apakah impak kemunculan Aisyaah ini bakal memberikan sesuatu kesegaran buat rancangan realiti AF2013 atau sekadar meramaikan lagi artis yang tidak berkualiti didalam industri? Masa akan menentukanya.

p/s : Lagi Gambar Aishah Aziz Sekitar Konsert Prelude AF2013 di Link Berikut : [Lihat Gambar]


Mungkin Anda Perlu Baca Ini Juga !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan