Nuffnang

Ahad, 15 September 2013

Jue Aziz - Google Blog Search

Jue Aziz - Google Blog Search


GAMBAR ANAK ANGKAT <b>JUE AZIZ</b>? | AMMBOI DOT COM

Posted: 12 Sep 2013 05:37 AM PDT

Lama juga tak dengar khabar mengenai Jue Aziz. Rasanya kali terakhir ammboi update cerita mengenai beliau ketika Jue Aziz digosipkan ada hubungan dengan seorang pemain bola sepak kebangsaan. Lepas tu terus senyap dan Jue Aziz juga seolah-oleh menyepi dari dunia lakonan.

Namun paling mengejutkan, Jue Aziz telah memuat naik gambarnya bersama seorang bayi lelaki ke dalam laman Instagramnya. Alamak, dah ada anak ke? Bila masa pula Jue Aziz berkahwin? Sudah tentu ianya menjadi tanda tanya peminat dan pihak media.

Rupa-rupanya Jue Aziz mengesahkan beliau telah mengambil bayi berkenaan sebagai anak angkatnya. Bayi lelaki itu yang dipanggil sebagai Darwish.

Ok la tu. Ramai juga selebriti mengambil anak angkat. Untuk mengisi masa lapang yang ada kot.

Jom kita lihat video dan foto Jue Aziz bersama anak angkatnya dibawah:

Anak Angkat Jue Aziz Darwish
Anak Angkat Jue Aziz
Gambar Anak Angkat Jue Aziz
Semoga Jue Aziz cerita selalu bersama baby comel Darwish.
" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Tags: , , , , , ,

Category: HIBURAN

Gambar Anak <b>Jue Aziz</b> ~ Perihal Negara

Posted: 11 Sep 2013 10:57 PM PDT

Gambar Anak Jue Aziz  | Rasanya agak lama juga berita mengenai perkembangan terbaru pelakon berbakat, Jue Aziz tidak keluar di mana-mana akhbar tempatan. Ke mana agaknya pelakon ini menghilang?
Bagi peminat yang ingin tahu , baru-baru ini Jue Aziz dilihat begitu aktif berkongsi beberapa foto comelnya bersama seorang bayi comel lelaki yang di panggil sebagai Darwish.

Apa yang menghairankan disini adalah bila masa pula Jue Aziz melangsungkan perkahwinannya?Atau adakah beliau telah melangsungkan perkahwinan secara senyap-senyap tanpa pengetahuan media, atau bayi lelaki tersebut sekadar anak angkat?



Melalui foto-foto yang dikongsikan, ramai juga yang ingin tahu siapakah anak itu dan siapakah gerangan bapa bayi sekali gus suami kepada Jue Aziz?




Setelah diteliti setiap komen-komen yang ditinggalkan di laman sosial beliau, barulah semua persoalan diatas terjawab.

Rupa-rupanya bayi comel itu adalah anak angkat Jue dan ini telah diakui sendiri oleh Jue Aziz dimana beliau juga mengaku telah menjadi ibu susuan Darwish.

Apapun, bagi peminat yang masih belum melihat gambar Darwish, jom layan beberapa gambar Comel darwis bersama Jue Aziz.

Sumber : apeceritadot.com

Artikel Menarik-------->Perkara Yang Paling Menggembirakan Hidup Adibah Noor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan