Nuffnang

Sabtu, 14 September 2013

najwa latif - Google Blog Search

najwa latif - Google Blog Search


Montaj Supermom Club House Yang Paling Istimewa dengan Lagu <b>...</b>

Posted: 25 Aug 2013 06:04 PM PDT

Assalamualaikum

Mood pagi Isnin yang best menjelang hujung bulan Ogos. InshaALLAH.

Apa-apapun saya dan suami mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang sudi hadir ke majlis Shaklee Master Coordinators Celebration kami di Hotel Empire, petang Sabtu yang lepas. Kita nantikan liputan khas daripada crew AinulMustafaHD di channel YouTube mereka! (Alhamdulillah .. dengan MLM, semuanya duplicable)

Banyak yang saya nak kongsikan tentang majlis tu. Walaupun ramai yang tak dapat hadir sebab tarikh 24 Ogos tu clash dengan banyak program lain terutama open house raya, namun, ia tetap meriah (paling best sampai ada je yang silap sebab teruja hehehe) dan FULL OF SURPRISES. Alhamdulillah.

Mudah-mudahan team Supermom yang hadir dan tak dapat telah mendapat aura dan kita bikin gempaq lebih hebat lagi cycle 2013/2014 ini. Ameen!

Dipersembahkan.. montaj khas HADIAH DARIPADA ANAKCUCU kami team Supermom. Memang speechless sampai tak sedar airmata mengalir sambil ketawa tengok video montaj ni.

Supermom rocks! ;-)

Nota : Full story saya cuba update kemudian selepas semua gambar ada di tangan. Team Supermom dah ada own crew tau, tak lama lagi mestilah kami buat kelas video dan vlogging lak! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan