Nuffnang

Sabtu, 19 Oktober 2013

Zizan Razak - Google Blog Search

Zizan Razak - Google Blog Search


BERCUTI BERSAMA <b>ZIZAN RAZAK</b> & JOHAN AS&#39;ARI DI ABU DHABI

Posted: 22 Sep 2013 09:57 PM PDT

Hi korang semua, korang semua pernah melancong di Abu Dhabi tak? best tau kat sana..sebuah bandar yang pesat membangun setara dengan negara-negara maju yang lain. Abu Dhabi adalah bandar kedua terbesar di Emiriah Arab Bersatu (UAE) dari segi penduduk dan terbesar daripada tujuh anggota di dalam Emiriah Arab Bersatu (UAE).

Entri pada kali ini adalah untuk memberitahu korang semua tentang pakej percutian bersama Zizan Razak & Johan As'ari ke Abu Dhabi, pakej percutian ini dianjurkan oleh SafirGoTravel. Percutian bersama Zizan Razak & Johan As'ari ini akan diadakan pada 19 – 23 November 2013. Keriangan berterusan di Abu Dhabi dan Dubai United Arab Emirates (UAE) bersama Zizan Razak & Johan As'ari bakal mengunjungi dan mengalami sensasi "TER", bangunan tertinggi di dunia (Burj Al-Khalifa), pulau buatan terbesar di dunia (Palm Island), Air pancut berirama terbesar di dunia (Dubai Fountain), kompleks membeli-belah ke empat terbesar di dunia (Dubai Mall), hotel termahal didunia (Burj Al-Arab), dan taman permainan salji tertutup terbesar didunia (Ski Dubai, Emirates Mall). Kalau korang semua terfikir atau terpelan nak bercuti pada bulan november nih, boleh la hubungi SafirGoTravel untuk maklumat lanjut okay atau korang semua boleh klik kat sini untuk melayari blogspot SafirGoTravel untuk maklumat mengenai pakej-pakej yang telah dilakukan sebelum ini.

P/S: Inilah peluang untuk bercuti bersama-sama dengan artis kesayangan korang Zizan Razak & Johan As'ari..Jom Ter-cuti bersama diorang!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan