Nuffnang

Sabtu, 2 November 2013

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search


Keek : Comelnya Anak <b>Tomok</b> Belajar Jalan | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 19 Sep 2013 01:19 AM PDT

Keek : Comelnya Anak Tomok Belajar Jalan

Agak lama juga OHBULAN! tidak kongsi video comel Arrian, anak kepada penyanyi terkenal, Tomok kan? Kali terakhir rasanya sekitar Julai lalu, itu pun mengenai sebuah video comel Arrian yang dilihat sedang tertidur sewaktu ibunya sedang menyuapkan makanan.

Artikel Berkaitan :

Namun begitu,  baru-baru ini Tomok telah memuat naik sebuah lagi video comel anaknya itu, di mana menerusi rakaman video tersebut Arrian dilihat sedang belajar berjalan sambil menggunakan bantuan kerusi.

Keek : Comelnya Anak Tomok Belajar Jalan

Video comel Arrian itu telah berjaya menarik perhatian lebih 79 ribu penonton dan rata-ratanya melahirkan rasa geram atas kecomelan bayi tersebut sehingga ada yang menonton videonya berulang kali.

Wah, kalau macam inilah penangan aura Arrian, agak-agak suatu hari nanti boleh ke dia jadi selebriti terkenal?

Bagi mereka yang mengikuti laman sosial Tomok, pastinya anda sudah sedia maklum dengan perangai penyanyi tersebut yang gemar menyakat putera comelnya itu kan?

Dengan itu, jom layan keletah comel Arrian yang sedang belajar berjalan sambil disakat oleh bapanya selepas ini. Enjoice!

Kredit Video : Keek Tomok

<b>Tomok</b>, Ag Coco Beri Nafas Baharu &#39;Idola Kecil 6′ - myNewshub

Posted: 29 Oct 2013 07:14 PM PDT


PENYANYI Tomok dan komposer AG (Coco) diberi tanggungjawab dalam mengalas tugas sebagai juri tetap dan tenaga pengajar dalam program realiti kanak-kanak Idola Kecil musim ke enam.

Penerbitnya, Kamarul Zariman Abd Rahman, 30, berkata, pemilihan kedua-dua selebriti muda ini adalah bagi memberi nafas baharu dan segar dalam membentuk ikon kanak-kanak.

"Tomok dan AG merupakan pemuzik yang masih muda dan banyak idea-idea baru dalam membentuk bintang muda yang kita cari.

"Kita mahu hasil pencarian dan penghasilan produk yang lebih segar berbanding musim-musim sebelum ini," katanya pada sidang media Idola Kecil 6, di e@Curve Damansara, di sini, Selasa.

Tambahnya, Tomok dan AG Coco bertanggungjawab dalam menilai dan membimbing peserta sepanjang program berlangsung.

Selain itu, turut terlibat sebagai tenaga pengajar ialah guru vokal Fadlita Mohd Taib dan guru tari Fuzzwayne daripada kumpulan Elecoldxhot.

Tambahnya, 11 orang peserta terbaik telah dipilih dari tiga lokasi iaitu di Johor, Pulau Pinang dan Kuala Lumpur.

"Walaupun kali ini kami menjelajah ke tiga lokasi sahaja, namun kami berpuas hati kerana para peserta yang hadir menampilkan vokal yang berkualiti.

"Malah ada beberapa peserta kanak-kanak ini yang mempunyai bakat bermain alat muzik serta menari menjadikan ia sebagai bonus kepada mereka untuk berada dalam industri hiburan tempatan," katanya.

Peserta yang terpilih iaitu Abdul Razzaq Muqri Abdul Qahhar, 12, Aby Norlila Kamaruddin, 12, Aida Syazlina Azmi, 11, Ammierul Daneal Eddy, 12, dan Danial Cheur, 12.

Turut terpilih Muhammad Aliff, 12, Nur Afreena Saiful, 12, Nor Allleya Edwan, 10, Nur Emilia, Natasha, 11, Razin Aiman, 12, dan Shafiqah Amira, 12.

Sementara itu, Alif Satar masih lagi kekal sebagai pengacara berikutan keserasiannya dalam mengendalikan program kanak-kanak ini.

Idola Kecil 6 akan mula disiarkan di TV9 menerusi episod pengenalan pada Sabtu, 9 November depan. – mStar

Tomok, Ag Coco Beri Nafas Baharu 'Idola Kecil 6′http://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/10/tomok.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/10/tomok-150x150.jpgMyNewsHub myArtisTerkini,,

PENYANYI Tomok dan komposer AG (Coco) diberi tanggungjawab dalam mengalas tugas sebagai juri tetap dan tenaga pengajar dalam program realiti kanak-kanak Idola Kecil musim ke enam. Penerbitnya, Kamarul Zariman Abd Rahman, 30, berkata, pemilihan kedua-dua selebriti muda ini adalah bagi memberi nafas baharu dan segar dalam membentuk ikon kanak-kanak. 'Tomok dan...

PENYANYI Tomok dan komposer AG (Coco) diberi tanggungjawab dalam mengalas tugas sebagai juri tetap dan tenaga pengajar dalam program realiti kanak-kanak Idola Kecil musim ke enam. Penerbitnya, Kamarul Zariman Abd Rahman, 30, berkata, pemilihan kedua-dua selebriti muda ini adalah bagi memberi nafas baharu dan segar dalam membentuk ikon kanak-kanak. "Tomok dan AG merupakan pemuzik yang masih muda dan banyak idea-idea baru dalam membentuk bintang muda yang kita cari. "Kita mahu hasil pencarian dan penghasilan produk yang lebih segar berbanding musim-musim sebelum ini," katanya pada sidang media Idola Kecil 6, di e@Curve Damansara, di sini, Selasa. Tambahnya, Tomok dan AG Coco bertanggungjawab dalam menilai dan membimbing peserta sepanjang program berlangsung. Selain itu, turut terlibat sebagai tenaga pengajar ialah guru vokal Fadlita Mohd Taib dan guru tari Fuzzwayne daripada kumpulan Elecoldxhot. Tambahnya, 11 orang peserta terbaik telah dipilih dari tiga lokasi iaitu di Johor, Pulau Pinang dan Kuala Lumpur. "Walaupun kali ini kami menjelajah ke tiga lokasi sahaja, namun kami berpuas hati kerana para peserta yang hadir menampilkan vokal yang berkualiti. "Malah ada beberapa peserta kanak-kanak ini yang mempunyai bakat bermain alat muzik serta menari menjadikan ia sebagai bonus kepada mereka untuk berada dalam industri hiburan tempatan," katanya. Peserta yang terpilih iaitu Abdul Razzaq Muqri Abdul Qahhar, 12, Aby Norlila Kamaruddin, 12, Aida Syazlina Azmi, 11, Ammierul Daneal Eddy, 12, dan Danial Cheur, 12. Turut terpilih Muhammad Aliff, 12, Nur Afreena Saiful, 12, Nor Allleya Edwan, 10, Nur Emilia, Natasha, 11, Razin Aiman, 12, dan Shafiqah Amira, 12. Sementara itu, Alif Satar masih lagi kekal sebagai pengacara berikutan keserasiannya dalam mengendalikan program kanak-kanak ini. Idola Kecil 6 akan mula disiarkan di TV9 menerusi episod pengenalan pada Sabtu, 9 November depan. - mStar