Nuffnang

Ahad, 3 November 2013

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search


<b>Tomok</b> Kagum Dengan Peserta Idola Kecil 6 - myNewshub

Posted: 07 Oct 2013 04:00 AM PDT


Walaupun masih kecil namun bakat adik-adik yang menghadiri uji bakat bagi program realiti Idola Kecil 6 mampu menarik minat serta perhatian daripada juri yang bertugas.

Menurut salah seorang jurinya, Tomok atau Shah Indrawan Ismail berkata dia kagum dengan bakat berkualiti yang dimiliki oleh mereka.

"Walaupun mereka masih lagi dalam lingkungan umur kanak-kanak iaitu sembilan hingga 12 tahun, ada di antara punyai bakat yang bagus. Saya pun sampai jadi kurang pasti di mana mereka mempelajari cara menyanyi dengan mantap. Sejujurnya ada di antara mereka punya ciri-ciri seorang penyanyi yang baik," katanya memetik laporan portal Gua.

Walaupun sukar memilih di antara peserta-peserta yang hadir, namun Tomok menyatakan ciri keaslian vokal yang ada pada mereka merupakan faktor utama yang dicari oleh para juri.

Sementara itu, Tomok menyatakan dia kini dalam proses untuk menyiapkan albumnya bersama kumpulan Manifesto sementara album solonya pula akan diusahakan pada tahun hadapan.

Oleh: AUDREY LEE

Tomok Kagum Dengan Peserta Idola Kecil 6http://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/10/Tomok.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/10/Tomok-150x150.jpgMyNewsHub Terkini,

Walaupun masih kecil namun bakat adik-adik yang menghadiri uji bakat bagi program realiti Idola Kecil 6 mampu menarik minat serta perhatian daripada juri yang bertugas. Menurut salah seorang jurinya, Tomok atau Shah Indrawan Ismail berkata dia kagum dengan bakat berkualiti yang dimiliki oleh mereka. 'Walaupun mereka masih lagi dalam lingkungan umur...

<p style="text-align: justify;">Walaupun masih kecil namun bakat adik-adik yang menghadiri uji bakat bagi program realiti Idola Kecil 6 mampu menarik minat serta perhatian daripada juri yang bertugas.</p> <p style="text-align: justify;">Menurut salah seorang jurinya, Tomok atau Shah Indrawan Ismail berkata dia kagum dengan bakat berkualiti yang dimiliki oleh mereka.</p> <p style="text-align: justify;">"Walaupun mereka masih lagi dalam lingkungan umur kanak-kanak iaitu sembilan hingga 12 tahun, ada di antara punyai bakat yang bagus. Saya pun sampai jadi kurang pasti di mana mereka mempelajari cara menyanyi dengan mantap. Sejujurnya ada di antara mereka punya ciri-ciri seorang penyanyi yang baik," katanya memetik laporan portal Gua.</p> <p style="text-align: justify;">Walaupun sukar memilih di antara peserta-peserta yang hadir, namun Tomok menyatakan ciri keaslian vokal yang ada pada mereka merupakan faktor utama yang dicari oleh para juri.</p> <p style="text-align: justify;">Sementara itu, Tomok menyatakan dia kini dalam proses untuk menyiapkan albumnya bersama kumpulan Manifesto sementara album solonya pula akan diusahakan pada tahun hadapan.</p> <p style="text-align: justify;">Oleh: <strong>AUDREY LEE</strong></p>