Nuffnang

Sabtu, 7 Disember 2013

Fina af - Google Blog Search

Fina af - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Fina af</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Sep 2012 01:37 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Fina af</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Sep 2012 01:20 AM PDT


<b>Fina</b> dan Lena <b>AF9</b> Bergaduh | <b>Fina</b> buat fitnah terhadap Azri <b>...</b>

Posted: 08 Jul 2011 02:53 AM PDT

Selepas keluar gosip Azri dan Lena AF9 bermesra di Hotel Bali, ramai yang menuding jari ke arah Fina yang dikatakan sengaja membuat fitnah terhadap pasangan Azri dan Lena. apa kata Fina bila dikatakan menjadi dalang yang menaburkan fitnah ke atas rakannya sendiri dalam program realiti AF9?
teruskan membaca apa kata Fina sendiri bila dituduh membuat fitnah...

Benarkah hubungan Fina dan Lena renggang selepas gosip ini keluar?
 "Tak dinafikan hubungan saya dan dia bukanlah terlalu rapat, malah semenjak di dalam akademi lagi kami tidak terlalu mesra bersama. Selepas keluar AF, saya langsung tiada menghubungi dia melainkan kami ada fotografi bersama.
"Tapi saya tidak ada masalah untuk bekerja dengannya kerana saya tahu antara kami, perlu ada sikap profesionalisme. Cuma jika dia tidak menegur saya, lebih baik saya buat tak tahu saja.
"Saya agak kecewa bila dalam satu kenyataan Lena dan Azri, mereka berkata ada bersemuka dengan saya untuk bertanya hal ini. Sebenarnya, kedua -dua mereka tidak pernah berbincang dengan saya, tetapi tiba-tiba saya dipersalahkan."


Benarkah Fina yang buat cerita tentang Lena dan Azri di Bali tempoh hari?
"Sewaktu kejadian itu, bukan saya seorang sahaja yang nampak, malah ada juga beberapa pihak produksi yang nampak. Saya tidak ada bercerita pada sesiapa, kerana untuk apa saya bercerita, ia tiada kaitan dengan diri saya.
"Daripada saya cerita mengenai diri mereka, lebih baik saya cerita tentang diri saya pada semua orang. Saya tak tahu bagaimana nak cakap, dan saya terkilan dengan perkara ini, mengapa saya tiba-tiba dipersalahkan sedangkan perkara itu bukannya datang daripada saya sendiri."
Fina juga dikatakan berlagak Diva  
dalam satu fotografi bersama sebuah akhbar sewaktu di dalam AF?
, , ,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan