Nuffnang

Ahad, 29 Disember 2013

Neelofa - Google Blog Search

Neelofa - Google Blog Search


Pengurus Nafi <b>Neelofa</b> Kena Tangkap Khalwat | ROTIKAYA

Posted: 27 Dec 2013 03:45 PM PST

Pengurus Noor Neelofa Mohd. Noor atau Neelofa, Mohd. Amer Shafiq Khalip menafikan sekeras-kerasnya tentang berita pelakon berkenaan telah ditangkap khalwat malam kelmarin.

Amer berkata, pada malam pelakon tersebut dikatakan ditangkap khalwat, dia menemani Neelofa hadir ke majlis pelancaran Galaxy Mobile App di sebuah restoran terkemuka di Kuala Lumpur.

Neelofa menerusi akaun laman sosial beliau memberikan komen tentang isu ini.

"Jika benar saya ditangkap khalwat pastinya saya masih berada di Malaysia untuk selesaikan kes ini. Sekarang saya berada di luar negara untuk meneruskan pengajian saya"

"Saya harap pihak yang berkenaan bertanggungjawab atas fitnah dan artikel tersebut, terima kasih," tulisnya yang turut mendakwa kisah ini menjatuhkan maruahnya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan