Nuffnang

Rabu, 18 Disember 2013

Rita Rudaini - Google Blog Search

Rita Rudaini - Google Blog Search


<b>Rita Rudaini</b> Enggan Ambil Tahu Gosip Kahwin Aidil | Portal <b>...</b>

Posted: 17 Dec 2013 11:18 PM PST

Rita Rudaini Enggan Ambil Tahu Gosip Kahwin Aidil

Umum tahu bahawa sebelum ini seorang gadis bernama Zarema Zainal pernah dikaitkan dengan pergolakan rumahtangga Rita Rudaini dan Aidil Zafuan.

Biarpun sebelum ini Zarema menafikan perkara tersebut, namun sebuah kenyataan oleh Aidil baru-baru ini telah menarik perhatian banyak pihak mengenai hubungan mereka berdua.

Ekoran daripada itu, Rita Rudaini yang ditemui semasa majlis pelancaran filem Balistik malam tadi ketika ditemubual menegaskan bahawa dia tidak mahu mengulas gosip perkahwinan bekas suaminya itu.

Mereka tak ada kena mengena dengan hidup saya, saya tak perlu tahu apa mereka nak lakukan dan saya tak nak komen.

Rita Rudaini Enggan Ambil Tahu Gosip Kahwin Aidil

Rita enggan ulas gosip kahwin bekas suaminya

Dalam perkembangan lain, Rita turut memberitahu kes tuntutan nafkah bagi anak-anaknya dengan pemain bola sepak itu masih belum selesai.

Menurut Rita, jumlah yang seharusnya dibayar oleh Aidil untuk dua orang cahaya matanya sebanyak RM5000 adalah wajar dan melebihi nafkah yang dituntut, berlainan dari apa yang dikatakan oleh Aidil.

RM5000 ini dikira sebagai diskaun daripada saya kerana hanya orang yang mempunyai anak saja tahu tentang perbelanjaan anak-anak. Nasib baik saya bekerja, dapatlah saya tampung hidup saya.

Sebelum ini masa saya dengan dia pun, saya yang uruskan makan pakai anak. Kalau nak cakap anak-anak dah besar tak payah minum susu, rasanya.. orang dewasa macam kita pun perlu minum susu untuk jaga kesihatan, kan?

Dalam pada itu, Rita menafikan dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan dirinya mengutamakan kemewahan untuk anak-anaknya.

Kalau saya ajar anak saya hidup mewah, masa dia lahir saya dah beli kasut Gucci untuk dia. Saya membeli ikut kemampuan saya kerana mereka itu anak kandung saya. Selagi saya mampu, saya nak berikan yang terbaik untuk anak-anak saya.

Untuk pengetahuan, Rita dan Aidil pernah bernikah di Songkhla, Thailand pada 28 Februari 2008. Hasil perkahwinannya itu, mereka telah dikurniakan dua cahayamata, Airit Rayyan Rizqin, 5 dan Airit Rafqa Arjuna, 2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan