Nuffnang

Selasa, 17 Disember 2013

Stacy af - Google Blog Search

Stacy af - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Stacy af</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Nov 2013 01:42 AM PST


Gambar <b>stacy AF</b> peluk agama Islam - Mama Murai

Posted: 24 Aug 2013 07:30 AM PDT

stacy af

#Stacy AF

Kecoh seketika dunia hiburan tanahair apabila berita mengenai Stacy yang kononnya telah memeluk agama Islam tersebar di laman blog dan sosial.

Stacy Angie Anam atau lebih dikenali sebagai Stacy AF, dikatakan telah memeluk agama Islam beberapa hari yang lepas di negeri kelahirannya di Sabah.

Lebih mengejutkan, berita pengislaman tersebut disertakan dengan kenyataan yang mengaitkan beliau dengan seorang lagi pelajar Akademi Fantasia iaitu Akim.

Namun setelah diselidiki, berita dan gambar Stacy AF peluk agama Islam yang tersebar hanyalah gosip semata-mata kerana individu yang dimaksudkan bukanlah penyanyi kelahiran Keningau tersebut, sebaliknya individu lain yang mempunyai persamaan nama dengannya.

Malah ianya turut didedahkan di dalam fan pages milik penyanyi tersebut.

Berikut adalah ulasan dan gambar Stacy peluk agama Islam yang sebenarnya.

gambar stacy peluk islam

#Gambar Stacy peluk Islam

"Allahuakbar, sudah Islam Stacy (Stelly), kini namanya Nur Aisyah Rabiah, sebagai insan ke-216 memeluk Islam sepanjang misi dakwah ini. Beliau dipimpin syahadah oleh Nur FarHana Ambiang sebentar tadi di Keningau. Nur Aisyah tertarik memeluk Islam apabila sering melihat abangnya, Muhammad Amin (Andrea) solat. Muhammad Amin memeluk Islam Januari lalu. Alhamdulillah.

Artikel menarik yang masih segar:

by Mama Murai

Saya ialah penulis bebas yang cenderung menulis mengenai isu-isu semasa, sosial, masyarakat, persekitaran dan blogging mengikut perspektif sendiri. Seorang surirumah yang menjalankan perniagaan melalui internet dan ibu kepada 2 orang anak yang comel yang kini menetap di Labuan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan