Nuffnang

Ahad, 19 Januari 2014

Adi Putra - Google Blog Search

Adi Putra - Google Blog Search


Terlalu Sucikah <b>Adi Putra</b>? – Suami Nooraida | - BeautifulNara

Posted: 15 Dec 2013 09:01 PM PST


Melihat kesungguhan suami Nooraida (wanita yang didakwa mempunyai skandal denan Adi Putra) Amiruddin Othman, nampak gayanya kes ini akan terus hangat sehinggalah siasatan mengenainya dibuka semula. Amiruddin semalam menerusi Kosmo Ahad mempertikaikan kesucian Adi Putra sehinggakan kesemua kesalahan diletakkan pada isterinya.

nooraida

Kata Amiruddin:-

Saya bukan gila untuk mereka cerita ini, saya ini bukan daripada industri hiburan dan hanya orang biasa. Terlalu sucikah Adi Putra sehinggakan semua kesalahan diletakkan pada isteri saya, Nooraida? Jika lelaki tidak memujuk atau memikat, perempuan tidak akan cair. Saya percaya perara ini benar. Saya sebagai suami berani membuat laporan polis supaya keadilan dapat dibela.

nooraida

Nooriada pula mengakui dia melayan mesej Adi Putra kerana keromantikan pelakon itu. Kata Nooraida:-

Pada mulanya saya cuma hantar ucapan ketika Adi pergi umrah. Itu sahaja. Saya memang minat dia. Saya terus layan mesej sebab dia romantik jadi saya memang teruja.

adi

Sementara itu isteri Adi Putra, Aida Yusof pula menyatakan yang mereka tidak gentar dan tidak kisah sekiranya kes ini dibuka semula. Kata Aida:-

Kami tidak kisah jika kes tersebut mahu dibuka semula kerana tuduhan berat sebelah itu dilemparkan oleh suami Nooraida iaitu Amiruddin Othman sedangkan kes tersebut sudah diklasifikasikan sebagai tiada tindakan lanjut (NFA). Kami sedia beri kerjasama sekali lagi kepada pihak polis.

Sama-samalah kita nantikan keputusan terkini mengenai kes ini. Kedua-dua pihak nampak yakin bahawa kebenaran berada di pihak mereka. Kalau kes ini dapat diselesaikan secara baik, itu sudah tentu lebih bagus. Mungkin kesemua pihak yang terlibat boleh duduk semeja untuk berbincang. Mana tahu boleh jumpa jalan penyelesaian yang memberi kemenangan kepada mereka semua.

Baca Yang Ini Pulak:-

Skandal <b>Adi Putra</b>, Nooraida Dicerai Suami Dengan Talak Satu |

Posted: 19 Dec 2013 10:19 PM PST


Terkejut beruk dibuatnya membaca perkembangan terbaru yang melanda rumahtangga wanita yang didakwa mempunyai skandal dengan Adi Putra iaitu Nooraida dan suaminya, Amiruddin Othan. Menerusi Harian Metro sebentar tadi, Amiruddin mengakui telah menceraikan Nooraida dengan talak satu 2 hari yang lalu di kediaman mereka di Johor Bahru kira-kira jam 4.30 hingga 5 pagi.

nooraida dicerai suami

Lafaz cerai dilakukan selepas perbincangan dari hati ke hati oleh kedua-dua belah pihak. Kata Amiruddin:-

Sebelum cerai dilafazkan, kami berdua keluar makan dan meronda di sekitar kawasan bandar sebelum pulang ke rumah. Selepas berbincang dari hati ke hati dan mempertimbangkan semuanya, saya melafazkan cerai talak satu kepada Noraida. Noraida menerima dengan hati terbuka walaupun masing-masing sedih kerana rumah tangga yang kami bina selama 10 tahun runtuh

nooraida dicerai

Nampaknya memang jodoh Nooraida dan Amiruddin setakat sampai di sini sahaja. Sesungguhnya apa yang melanda rumahtangga mereka memang satu dugaan yang hebat. Mungkin ini adalah keputusan yang terbaik buat mereka berdua. Semoga selepas ini akan ada kebahagiaan buat Nooraida dan Amiruddin. Untuk makluman, mereka berdua mempunyai seorang anak perempuan berusia 8 tahun hasil perkahwinan.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan