Nuffnang

Khamis, 16 Januari 2014

Didie Alias - Google Blog Search

Didie Alias - Google Blog Search


(TAHNIAH)<b>Didie Alias</b> Hamil Lagi Pada Usia 40 Tahun |

Posted: 14 Jan 2014 08:50 PM PST


Rezeki jangan ditolak, bala jangan dicari. Jutaan tahniah diucapkan buat Didie Alias atas kehamilannya yang terbaru. Untuk makluman, Didie Alias kini sudah pun berusia 40 tahun. Ini adalah kandungan pertama dengan suami keduanya, Norisham Ismail. Mereka berdua telah pun berkahwin selama 5 tahun.

didie alias mengandung lagi

Mengesahkan berita baik ini, Didie Alias berkata kepada Kosmo:-

Alhamdulillah, usia kandungan saya sekarang sudah mencecah usia tiga bulan. Orang yang paling gembira adalah suami saya. Selain itu, keluarga mertua turut berkongsi kegembiraan kerana ini merupakan kandungan sulung saya bersama Norisham.

Pada mulanya, saya begitu inginkan anak lelaki, tetapi, apa yang dikurniakan oleh Allah kelak, kami terima dengan hati yang terbuka

didie alias mengandung lagi

Betul kata Didie Alias itu. Tak kiralah lelaki atau perempuan, yang penting anak yang dilahirkan nanti sihat sejahtera. Jutaan tahniah diucapkan buat Didie dan suami atas berita gembira ini. Semoga semuanya berjalan lancar sehingga hari kelahiran kelak. Sama-samalah kita doakan.

Baca Yang Ini Pulak:-

(Tahniah) <b>Didie Alias</b> Hamil Lagi Pada Usia 40 Tahun | Oh! Artis

Posted: 14 Jan 2014 10:10 PM PST

Awal tahun baru 2014 banyak berita gembira yang dikongsikan oleh para selebriti yang bakal menimang cahayamata. Turut berkongsi berita gembira yang sama iaitu pelakon dan pelawak Didie Alias yang mengumukan bahawa dia kini sedang hamil 3 bulan biarpun sudah berusia 40 tahun.

Tambah mengembirakan lagi, kandungan ini adalah kandungan pertamanya selepas 5 tahun mendirikan rumahtangga dengan suaminya Norisham Ismail. Menurut Didie, dia dan suaminya enggan menaruh harapan tentang jantina bayi yang dikandungnya dan menerima segala rezeki yang Allah berikan.

"Alhamdulillah, usia kandungan saya sekarang sudah mencecah usia tiga bulan. Orang yang paling gembira adalah suami saya.

"Selain itu, keluarga mertua turut berkongsi kegembiraan kerana ini merupakan kandungan sulung saya bersama Norisham," kata Didie yang sudah lima tahun berkahwin dengan Norisham.

"Pada mulanya, saya begitu inginkan anak lelaki, tetapi, apa yang dikurniakan oleh Allah kelak, kami terima dengan hati yang terbuka," katanya lagi.

OHMEDIA: TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA DIDIE ALIAS DAN SUAMI. KALAU DAH REZEKI, TUA ATAU LEWAT PUN TETAP ALLAH BAGI JUGAK.

Tahniah, <b>Didie Alias</b> Mengandung 3 Bulan - KeZooM - Blogger

Posted: 14 Jan 2014 05:29 PM PST

Tahniah, Didie Alias Mengandung 3 Bulan | Tahniah diucapkan kepada pelakon dan pelawak Didie Alias, 40,  yang dilaporkan telah mengandung 3 bulan hasil perkongsian hidup bersama suaminya Norisham Ismail.
Menurut laporan Kosmo, Didde Alias telah mengesahkan yang beliau sedang mengandung 3 bulan.
"Alhamdulillah, usia kandungan saya sekarang sudah mencecah usia tiga bulan. Orang yang paling gembira adalah suami saya.

"Selain itu, keluarga mertua turut berkongsi kegembiraan kerana ini merupakan kandungan sulung saya bersama Norisham," kata Didie yang sudah lima tahun berkahwin dengan Norisham.

Tambah Didie Alias lagi, dia dan suami enggan menaruh sebarang harapan berkenaan jantina bayi yang sedang dikandungnya dan menyerahkan segala-galanya ke pada rezeki yang diberikan Tuhan.

"Pada mulanya, saya begitu inginkan anak lelaki, tetapi, apa yang dikurniakan oleh Allah kelak, kami terima dengan hati yang terbuka," katanya lagi.


Artikel Menarik 
sumber
http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2014&dt=0115&pub=Kosmo&sec=Hiburan&pg=hi_04.htm
https://twitter.com/didiealias73

Tiada ulasan:

Catat Ulasan