Nuffnang

Jumaat, 24 Januari 2014

Neelofa - Google Blog Search

Neelofa - Google Blog Search


Foto : <b>Neelofa</b> Menghitung Hari | Portal Hiburan OHBULAN!

Posted: 23 Jan 2014 08:30 PM PST

Foto : Neelofa Menghitung Hari

Pejam celik, pejam celik tinggal seminggu sahaja lagi pengajian Neelofa di New York Film Academy akan berakhir. Walaupun pada mulanya Neelofa takut untuk tinggal di sana selama sebulan berseorangan, namun selebriti jelita itu dilihat seakan sedih untuk pulang ke Malaysia tidak lama lagi.

Barangkali Neelofa berat hati untuk meninggalkan pengalaman manis yang dihadapinya sepanjang bergelar pelajar meskipun dalam masa yang singkat.

Foto : Neelofa Menghitung Hari

Apa yang pasti, Neelofa benar-benar menikmati masa yang ada dengan menghadiri kelas dan berhibur bersama rakan-rakannya setiap kali mempunyai waktu terluang.

Malah anak kelahiran Kelantan ini juga langsung tidak melupakan peminatnya dengan berkongsi foto-foto sepanjang menjalani kehidupan di Amerika Syarikat.

Menerusi perkongsiannya di laman Instagram, Neelofa sempat melawat beberapa tempat menarik sambil belajar antaranya Universal Studios European Backlot yang pernah menjadi lokasi penggambaran filem Pirates of the Caribbean dan juga lokasi drama Desperate Housewives di Wisteria Lane.

Dalam masa yang sama, para peminat mengharapkan Neelofa akan kembali mengacarakan rancangan Meletop sebaik dia menamatkan pengajian.

Foto : Neelofa Menghitung Hari

Foto : Neelofa Menghitung Hari

Bagaimanapun seperti yang umum ketahui, terdapat pelbagai respon yang diterima sebelum ini, ada yang mengalu-alukannya kembali ke set Meletop, tidak kurang juga yang ingin kekosongannya diganti oleh pengacara lain. Apa pula kata anda?

Apapun buat semua pembaca OHBULAN!, jom lihat aktiviti-aktiviti yang dilakukan oleh Neelofa sepanjang berada di luar negara menerusi foto dan video di bawah.

Kredit foto : Instagram Neelofa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan