Nuffnang

Sabtu, 4 Januari 2014

Rita Rudaini - Google Blog Search

Rita Rudaini - Google Blog Search


"Tidak Terkejut Aidil Nak Kahwin Tapi Nafkah Anak Jangan Lupa <b>...</b>

Posted: 18 Dec 2013 07:03 PM PST

Nampaknya desas-desus pemain bola sepak kebangsaan, Aidil Zafuan bakal mendirikan rumahtangga tidak lama lagi sampai jua ke pengetahuan bekas isterinya Rita Rudaini. Namun menurut Rita, dia tidak terkejut dengan berita itu kerana gosip perhubungan Aidil dengan wanita itu sudah lama diperkatakan bahkan sebelum mereka bercerai lagi.

BACA: Aidil Zafuan Bakal Nikahi Zarema Zainal Bulan Mac?

Dengan kewujudan berita perkahwinan itu sekali gus membuktikan bahawa khabar angin percintaan pasangan itu sememangnya benar. Gosip penikahan Aidil mula tersebar luas di internet sejak minggu lalu, malah berita itu telah disahkan sendiri oleh Aidil.

"Saya memang dah jangka dia (Aidil) akan berkahwin dengan wanita itu (Zarema) dan tidak terkejut dengan berita perkahwinan mereka. Malah gosip jalinan cinta mereka sebelum ini sudah menunjukkan siapa diri Aidil yang sebenar," katanya.

Contest: Tebus 50 Point dan dapatkan t-shirt eksklusif Wixi.My secara percuma, tebus 60 mata untuk topup prepaid, tebus 3000 mata untuk website atau tebus 4000 mata untuk Desktop Lenovo Think Edge. Untuk menyertai contest mudah ini, anda hanya perlu ke page Wixi.my kemudian, share & invite rakan anda untuk mendapatkan setiap point.

Caranya:

1) Like fan page www.facebook.com/wixidotmy
2) Klik slot "Contest Wixi" di bawah cover photo.
3) Klik OK utk pengesahan penggunaan applikasi contest Wixi.
4) Peserta secara automatic memperoleh 1 mata, kumpulkan mata lebihan dengan "invite friend" atau share di wall dengan begitu mudah. 1 like dari rakan = 1 mata.

Psst: Wixi merupakan hosting pertama di Malaysia yang memberikan Cpanel dan Softaculous secara percuma kepada pelanggan. Layari website mereka di www.wixi.my. Selamat mencuba!

Menurut Rita, dia enggan mencampuri urusan penikahan pasangan itu namun berharap agar Aidil tidak lupa menunaikan nafkah kepada kedua orang anaknya iaitu Airit Rayyan Rizqin, 4, dan Airit Qaqa Arjuna yang kini berusia kira-kira setahun.

BACA: "Tuntutan Nafkah RM5,392 Rita Rudaini Tidak Munasabah" – Aidil Zafuan

"Sekarang ini saya telah membuat tuntutan nafkah sebanyak RM5,000 di mahkamah dan kes ini masih lagi belum selesai.

"Pelik juga bila dia bangkitkan tuntutan saya itu tidak munasabah. Bukankah wang itu untuk anak-anaknya juga?

"Biarlah dia nak kahwin dengan sesiapapun, yang penting kebajikan anak-anak tidak dilupakan. Kalau nak diikutkan, saya mampu menyara anak-anak tetapi saya tidak mahu dia mengabaikan tanggungjawabnya sebagai seorang bapa," tegasnya.

Perkahwinan Rita dan Aidil yang dibina pada tahun 2008 berakhir pada 5 September lalu apabila mahkamah mengesahkan lafaz cerai yang dibuat oleh Aidil kepada Rita melalui sms pada 4 Ogos.

Sumber: mstar Online

OHMEDIA: SEMOGA BAHAGIA KEPADA AIDIL. RITA PUN NAMPAK BOLEH HIDUP DENGAN BERJAYA TANPA AIDIL.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan