Nuffnang

Ahad, 19 Januari 2014

Sazzy Falak - Google Blog Search

Sazzy Falak - Google Blog Search


Gambar Tak Berbaju <b>Sazzy Falak</b> dan Suami Cetus Kritikan Peminat

Posted: 06 Dec 2013 06:30 PM PST

Gambar Tak Berbaju Sazzy Falak dan Suami Cetus Kritikan Peminat | Mungkinkah Sazzy Falak kini sedang mengubah penampilannya?. Menerusi akaun Instagramnya, beliau memuat naik sekeping gambar yang menyaksikan gaya baru rambutnya yang pendek.
Gambar terbaru pasangan tersebut menerima kritikan pedas dari peminat yang prihatin apabila Sazzy Falak seolah-olah tidak memakai baju kerana foto tersebut diambil paras bahunya.
Di tambah pula dengan suaminya juga yang 'hampir tidak berbaju' apabila butang bajunya tidak dikancing.

Teguran peminat kemudiannya dibalas kembali oleh peminat tegar Sazzy Falak Tidak seperti artis-artis lain, Sazzy turut berinteraksi dalam komen tersebut dan berterima kasih kepada yang menyebelahinya

Artikel Menarik

sumber
http://pilihan-anda.blogspot.com/2013/12/foto-tak-berbaju-sazzy-falak-dan-suami.html

Foto Intim <b>Sazzy Falak</b> & Suami Undang Kontroversi? | Sensasi <b>...</b>

Posted: 08 Dec 2013 08:38 PM PST

Foto Intim Sazzy Falak & Suami Undang Kontroversi?

Foto Intim Sazzy Falak & Suami Undang Kontroversi? | Beberapa buah blog hiburan telah mengeluarkan sekeping foto pelakon comel, Sazzy Falak bersama suaminya Nazril Idrus sewaktu pasangan ini sedang beristirehat di rumah.
Bagaimanapun, foto yang dirakam secara candid ini telah menimbulkan kontroversi pula dikalangan pengguna laman sosial apabila ramai yang mempertikaikan tindakan Sazzy memuatnaik foto intim bersama suaminya.

Melalui foto tersebut, Sazzy dilihat seolah-olah tidak memakai baju disamping suaminya yang berbaju kemeja dan terdedah dibahagian dada.

Biarpun mereka pasangan suami isteri, namun tindakan Sazzy ini masih mengundang kritikan daripada para peminat.

Apa yang pasti, ruangan komen gambar tersebut telah dijadikan sebagai tempat perbalahan oleh kedua-dua belah peminat dan juga haters. Tidak membiarkan saja, Sazzy tampil bersuara di ruangan komennya dan tetap bersahaja melayan karenah peminat-peminatnya.
Mungkin cara foto itu dirakam menampakkan seperti Sazzy tidak berbaju, kan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan