Nuffnang

Sabtu, 8 Februari 2014

Farid Kamil - Google Blog Search

Farid Kamil - Google Blog Search


Tiada Program Ekslusif Perkenal Anak <b>Farid Kamil</b> & Diana Danielle |

Posted: 20 Jan 2014 10:26 PM PST


Nampaknya hasrat para peminat untuk melihat kelibat si comel Muhammad, anak pasangan selebriti Farid Kamil dan Diana Danielle di dalam sebuah program televisyen ekslusif tidak akan terkabul. Sebelum ini, Farid Kamil memaklumkan yang program ini hanya akan berlangsung selepas Diana Danielle tamat belajar mengaji Al-Quran.
anak farid kamilNamun hari ini menerusi Berita Harian hari ini, pihak Astro dan David Teo mengesahkan bahawa program ini tidak akan diterbitkan. Kata David Teo:-

Sepatutnya program ini diusahakan tahu lalu, tetapi apabila kita bertanya kepada Farid, beliau meminta program ini ditangguhkan kerana mahu anak lelakinya itu besar sedikit.

Ketika itu beliau memberikan tempoh lima bulan. Disebabkan sudah melepasi tarikh tempoh yang ditetapkan Astro, program itu tidak jadi diterbitkan.

farid dan diana

Tak apalah tak ada rezeki untuk kita semua menatap wajah Muhammad di kaca televisyen. Mungkin bila dah besar sikit nanti boleh buat program lain untuk Muhammad. Yang penting Muhammad membesar dengan sihat dan ceria di bawah jagaan ibu dan bapanya. Tak gitu?

P.S: Kapal terbang di ruang tamu rumah anda?

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan