Nuffnang

Khamis, 6 Februari 2014

Hans Isaac - Google Blog Search

Hans Isaac - Google Blog Search


<b>Hans Isaac</b> Tak Mahu Sentuh Soal Agama ~ Perihal Negara

Posted: 25 Nov 2013 08:00 PM PST

Rasanya ramai yang sedia maklum kisah percintaan Hans Isaac dan Neelofa.. Hans Isaac dalam satu kenyataannya mengatakan yang dia serius dan sudah bersedia untuk ke peringkat seterusnya, Memandangkan hubungan percintaannya dengan Neelofa serius dan sudah bersedia ke peringkat seterusnya, dia ditanya sama ada sudah bersedia untuk menukar agama bagi merealisasikan impiannya itu..

bagaimanapun Hans Isaac menegaskan yang dia tidak mahu berbicara mengenai soal agama..kerana baginya soal agama amat sensitif dan selagi tidak ada 'hitam putih' dia tidak mahu membincangkan persoalan ini..

"Bab-bab agama ini saya tak mahu sentuh. Lagipun saya memang tidak suka untuk berbincang soal berkaitan agama. Perkara seperti ini bukan sesuatu yang elok untuk dibincangkan secara terbuka. Lagipun nak membincangkan ke tahap sehingga sampai soal tukar agama ni, bukan sesuatu yang mudah.

"Andai kata apa yang awak semua mahukan ini (tukar agama) tidak terjadi siapa yang akan tanggung malu? Cukuplah saya kena 'kaw-kaw' dahulu. Pengalaman lalu jadi pengajaran dan saya tidak mahu mengulangi kesilapan yang sama," ujar Hans berterus-terang.

Sumber : jejakahangatdipasaran.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan