Nuffnang

Khamis, 6 Februari 2014

Jamal Abdillah - Google Blog Search

Jamal Abdillah - Google Blog Search


myartis.com : TANPA ISTERI - <b>JAMAL ABDILLAH</b> MULA RASA SUNYI

Posted: 21 Jan 2014 05:43 PM PST

Raja Pop, Datuk Jamal Abdillah, 54, masih rasa sunyi meskipun sudah memiliki hampir segalanya dalam hidup. Semuanya gara-gara ketiadaan seorang 'wanita' bergelar isteri dalam hidupnya!

Artikel terdahulu:

Meskipun sebelum ini pernah kecoh satu Malaya apabila Jamal digosip bakal merisik penyanyi Nas Adila, namun itu semua hanya tinggal kenangan semata. Ini kerana, Jamal sendiri menafikannya dan bersumpah dengan nama Allah yang dia tiada apa-apa hubungan dengan Nas.

Klik gambar untuk size besar

"Alhamdulillah, saya baru saja menjalani pemeriksaan kesihatan dan doktor mengesahkan saya tidak menghidap sebarang penyakit berbahaya. Bagi saya, itulah pencapaian tertinggi dalam hidup saya sekarang.

"Namun hidup saya masih sunyi dan tidak lengkap tanpa wanita bergelar isteri di sisi. Saya juga merancang ingin menamatkan zaman duda pada tahun ini, cuma calon isteri yang sesuai dan menepati cita rasa serta keperluan yang belum ditemui lagi.

Nas Adila - pernah digosip bakal dirisik Jamal

"Saya tidak kisah sama ada calon isteri dalam kalangan orang biasa atau golongan artis kerana yang penting dia ikhlas untuk menjadi isteri dan ibu kepada anak-anak saya," ujarnya dipetik sebagai berkata.

Mengenai harta yang dimilikinya sekarang, kata Jamal, tidak terlintas pun di hatinya untuk menunjuk-nunjuk rumah dan kereta mewah. Sebaliknya tujuannya hanya sekadar untuk membuka mata orang supaya tidak memandang rendah bekas penagih sepertinya.

Baca juga:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan