Nuffnang

Khamis, 6 Mac 2014

Syamsul Yusof - Google Blog Search

Syamsul Yusof - Google Blog Search


Kad Kahwin <b>Syamsul Yusof</b> & Puteri Sarah Liyana | - Beautifulnara

Posted: 02 Mar 2014 05:09 PM PST


Sabtu ini bersamaan dengan 8 Mac, Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana akan disatukan sebagai suami isteri. Pastinya ramai yang sudah tidak sabar untuk melihat pasangan sama cantik sama padan ini bergelar pengantin baru. Abang Nara juga teruja dan semakin tak sabar apabila melihat kad kahwin mereka berdua.
kad kahwin syamsul yusofCantik dan smart kan? Rasanya pertama kali Abang Nara melihat kad kahwin berwarna hitam. Kad yang cantik menarik ini direka dan ditaja oleh Khyro Design. Daripada apa yang Abang Nara baca, majlis pernikahan Syamsul dan Puteri Sarah kelak akan bertemakan Arab. Pasti menarik!!!
kad kahwin syamsul yusof
Semoga segala persiapan berjalan dengan lancar. Hanya tinggal lebih kurang 5 hari sahaja lagi sebelum hari pernikahan. Semoga Syamsul tidak gementar di atas bantal pernikahan kelak. Sama-samalah kita doakan. Apa pun, selamat pengantin baru diucapkan buat anda berdua.

Baca Yang Ini Pulak:-

myartis.com : 7 GAMBAR - HANTARAN <b>SYAMSUL YUSOF</b> UNTUK <b>...</b>

Posted: 28 Feb 2014 12:30 PM PST

Gambar hantaran untuk Puteri Sarah Liyana daripada Syamsul Yusof pada 8 Mac ini (minggu depan) untuk majlis pernikahan mereka. Difahamkan, hampir 70 peratus persiapan telahpun siap.

Artikel terdahulu:


Untuk info, Puteri Sarah dan Syamsul akan melangsungkan pernikahan di Masjid Sri Damansara, Petaling, Selangor. Sementara pada sebelah malam pula akan diadakan majlis resepsi di Pusat Konvensyen Setia City dengan bertemakan Islamic Arabian Night.

Klik gambar untuk size besar

         ________________________

Tiada ulasan:

Catat Ulasan