Nuffnang

Rabu, 26 Mac 2014

Zizan Razak - Google Blog Search

Zizan Razak - Google Blog Search


<b>Zizan Razak</b> Tidak Lagi Berahsia, Bakal Nikah Emma Maembong <b>...</b>

Posted: 16 Feb 2014 06:44 PM PST

Menerusi kemaskini Zizan Razak menerusi Instagram beliau, selebriti ini telah memuat naik sekeping gambar yang merupakan lukisan yang dipercayai dihasilkan oleh Emma Maembong dengan kata kata romantis.

"Percaya, hargai, sayang, cinta, teguh, sabar, jujur dan ikhlas — thanks untuk lukisan ini sayang. Sejuta erti disebalik lukisan ini, harap kekal seperti mana lukisan ini. Love you sayang"

Screen Shot 2014-02-17 at 11.52.56 AM

Rasanya para peminat sudah tidak perlu lagi untuk berteka teki akan status hubungan Zizan Razak & Emma Maembong ketika ini. Menerusi ruangan komen juga ramai peminat sudah mula mendoakan pasanagn ini untuk bertemu jodoh.

Guess what?

Bercakap kepada Berita Harian hujung minggu lalu, Zizan Razak mendedahkan yang beliau ada merancang untuk menamatkan zaman bujangnya tahun ini walaupun tidak menyebut secara spesifik bakal isterinya adalah Emma Maembong.

"Kalau ikut perancangan diri saya, Insya Allah tahu ini nak kahwin. Tapi semuanya terserah kepada jodoh. Saya hanya merancang & Tuhan yang menentukan. Ingat ya, saya hanya rancang saja tahun ini," ujar Zizan Razak. Jangan tunggu lama lama ya abang Zizan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan