Nuffnang

Khamis, 10 April 2014

Fizo Omar - Google Blog Search

Fizo Omar - Google Blog Search


2 foto: biodata mawar abdul karim, isteri <b>fizo omar</b> <b>...</b> - ammboi dot com

Posted: 08 Apr 2014 07:51 AM PDT

Pasangan suami isteri, Mawar Abdul Karim dan Fizo Omar sering menjadi perhatian peminat sejak berkahwin pada 10 November tahun lalu. Siapa sangka, Fizo yang merupakan selebriti popular yang juga usahawan berjaya memikat hati anak kepada pengasas tudung popular, Fareeda.

Hari ini, nama Mawar paling hangat diperkatakan di laman sosial kerana tindakannya merampas tudung-tudung tiruan Fareeda selepas mendapat kerjasama daripada Kementerian Perdagangan Dalam Negeri Koperasi Dan Kepenggunaan (KPDNKK).

sidang media rampasan Mawar Fareeda

Di sebalik tindakan Mawar itu, wujud segelintir pihak yang tidak berpuas hati kerana mereka berpendapat bahawa produk original keluaran syarikat tersebut agak mahal dan tidak mampu dibeli oleh golongan berpendapatan rendah.

sidang media rampasan tudung tiruan Mawar Fareeda

Di sini ammboi kongsikan sedikit biodata Mawar, isteri tercinta Fizo Omar yang cantik dan jelita. Memang bertuah sangatlah Fizo kerana berjaya memikat Mawar yang sebenarnya menjadi rebutan ramai jejaka di luar sana.

Nama Penuh : Mawar Abdul Karim
Umur : 25 tahun
Asal : Pulau Pinang
Agama : Islam
Tempat Menetap : Kuala Lumpur
Status : Berkahwin (Fizo Omar)
Pekerjaan : Model dan Pengurus Pemasaran jenama Tudung FAREEDA

p/s: Tindakan Mawar dan pihak Fareeda mendapat kecaman dari ramai pengguna media sosial. Apa agaknya reaksi dari mereka selepas ini?

(Sumber)

Tags: , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan