Nuffnang

Jumaat, 25 April 2014

Syamsul Yusof - Google Blog Search

Syamsul Yusof - Google Blog Search


(Gambar) Sekitar Majlis Resepsi <b>Syamsul Yusof</b> & Puteri Sarah <b>...</b> - Oh!

Posted: 31 Mar 2014 08:18 PM PDT

Pasangan sama cantik sama padan, pengarah muda Syamsul Yusof dan aktres Puteri Sarah Liyana yang diijabkabulkan pada 8 March lalu telah mengadakan majlis resepsi bagi pihak perempuan.

Majlis resepsi yang sepatutnya diadakan selepas majlis akadnikah terpaksa ditangguhkan dan dilangsungkan pada Sabtu lepas kerana kesihatan Syamsul Yusof yang pada ketika itu tidak mengizinkan kerana dijangkiti demam denggi.

Syamsul dan Sarah yang baru sahaja pulang dari berbulan madu di Pulau Pinang ini telah mengadakan satu majlis resepsi bagi pihak perempuan secara tertutup di N'dah Catering, Shah Alam untuk keluarga dan sahabat handai terdekat yang bertemakan Arabic. Gambar dibawah;










Menurut Datin Patimah iaitu ibu kepada Syamsul Yusof, resepsi bagi pihak lelaki pula akan diadakan pada bulan April ini dengan anggaran jemputan seramai 1000 orang

"Pada 18 April nanti, majlis persandingan akan dihadiri seramai 1,000 orang tetamu manakala pada 20 April, kami turut mengadakan majlis di rumah bersama keluarga yang dianggarkan seramai 1,000 orang tetamu juga," ujarnya.

OHMEDIA: KAMI DOAKAN PASANGAN INI BERBAHAGIA HINGGA KE SYURGA.

Kredit Foto : Love Undefined Photography

Tiada ulasan:

Catat Ulasan