Nuffnang

Rabu, 14 Mei 2014

Vanidah Imran - Google Blog Search

Vanidah Imran - Google Blog Search


the tiez family: Apakah persamaan rozita che wan dan <b>vanidah imran</b>?

Posted: 06 Apr 2014 11:09 PM PDT

Aku ritu terbaca pasal ni tapi aku lupa kat mana.
Korang kenal vanidah imran kan?
Alaaaaa....yang berlakon perempuan melayu terakhir tu.
Aku suka Vee ni...sebab muka dia sangat pure, sangat original gitew.
Pastu korang kenal tak rozita che wan atau che ta?
Giler tak kenal che ta? Femes amos kot dia tu.
Tapi che ta ni suka mekap tebal so dah tak berapa natural di situ.
Pastu umur dia,kalau korang tengok kat majalah,asyiklah 40 tahun. Setiap tahun pun 40 tahun.
Pelik jugak aku. Memang awet muda sungguh sebab umur maintain tiap tahun.

Hah, so apakah persamaan di antara kedua-dua orang artis ni?
Persamaan mereka ialah UMUR MEREKA!!
 Rozita Abu Bakar (atau lebih dikenali sebagai Rozita Che Wan) ialah seorang pelakon wanita Malaysia. Beliau dilahirkan pada 9 Mac 1973 dan berasal dari Alor Setar, Kedah.
Hah,kedua-dua ini aku ambik dari wikipedia tau. Kalau wiki tu bohong, maka bohonglah aku. Ok,nape buat entri ni? Errrr...sebab aku tak tau nak update apa. Okbai!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan