Nuffnang

Rabu, 21 Disember 2011

Nora Danish - Google Blog Search

Nora Danish - Google Blog Search


BICARA ABU NAWAS: LAGI GAMBAR <b>NORA DANISH</b> SEKSI <b>...</b>

Posted: 30 Nov 2011 05:47 PM PST


Semalan Abu Nawas taruh gambaq Nora Danish kat dapur pakai baju tidoq, hari ini ada lagi satu gambaq Nora Danish yang sempoi jugak.

Ntah macam mana gambaq ni boleh terbangsat kat email Abu Nawas pun tak tau. Apa2 pun terima kasih la pada yang dok send gambaq Nora Danish ni kat Abu Nawas.

Tapi mintak sori la permintaan depa untuk Abu Nawas cerita pasai buruk2 Nora Danish kat blog tak dapat Abu Nawas nak tunaikan.

Kalau setakat nak boh gambaq tak la nak jadi masalah.

Cerita pasai bagaimana gambaq ni boleh terbangsat ke email Abu Nawas, terbaca pulak Abu Nawas dengan cerita pasai bangsat jugak di bawah ni :-Benda apa bangsat tu. Setahu Abu Nawas masa di sekolah tadika kemas dulu cikgu Abu Nawas kasitau bangsat itu maksudnya ialah merempat.

Bila umno kata sapa sokong DAP tu bangsat, Abu Nawas pun rasa macam ada yang tak kena. Ini macam si yang berkata itu main camdek kat pemuda umno yang duduk atas pentas pemuda.

Lalu Abu Nawas belek2lah senarai jawatankuasa pemuda Umno Malaysia sebab nak tau kat sapa yang di maksudkan oleh mamat umno yang kata bangsat tu..

Satu persatu Abu Nawas tengok dari ketua sampailah ke pemeriksa kira-kira.
Belum sempat sampai kebawah Abu Nawas terjumpa sesuatu yang pelik dalam pemuda Umno Malasia ni... Cuba tengok betul2 si Ketua Penerangan pemuda umno ni nampak macam lain dari yang lain.
Ini parti melayu..ini parti kebangsaan melayu..macam mana dia boleh bangsat ke dalam parti ni. Patutlah perwakilan maki hamun kata dia ni bangsat.

Memang patutlah dia kena maki sebab tak sedaq diri yang dia tu bukan melayu tapi nak mengaku melau dan duduk dalam parti melayu.

Kenapa ketua penerangan pemuda umno ni tak mahu mengaku yang dia adalah dari kalangan kaum india. Jarak negara India dengan kepulauan melayu amat jauh. Iklim pun berbeza.

Hina sanggatkah bangsanya sehingga tak sanggup nak mengaku bangsanya sendiri sehingga sanggup menjadi bangsat di dalam umno hanya sekadar untuk mejadi melayu.

Bagaimana pulak dengan cina kat bawah ni :-Cina ni sanggup maki hamun bangsanya sendiri tiap2 minggu dalam surat habaq hanya sekadar mahu dirinya di panggil melayu. Sanggup pula berbangsat di dalam parti melayu sedangkan orang tengok matanya pun sudah tahi dia bukan melayu.

Kesian betui dengan orang yang berbangsat ke dalam umno ni. Sudah la tak mengaku bangsanya sendiri, bila masuk umno kena maki hamun depan orang ramai kata depa ni bangsat la pulak.

Tapi dalam banyak2 bangsat yang berbangsat, bangsat lagi melaun kat bawah ni :-Melaun yang sedang bergambaq dengan orang kuat Pasti Malaysia ni sanggup berbangsat menjadi perempuan dalam facebook hanya semata2 nak puaskan nafsu sendiri dengan bersembang lucah bersama perempuan di facebook.

Nak tau macam mana melaun ni berbangsat jadi pompuan dalam facebook sila baca_SINI

Full content generated by Get Full RSS.

Gambar <b>Nora Danish</b> Di Paris. | Malaysia Entertainment On Web

Posted: 11 Dec 2011 11:30 PM PST

December 12, 2011 by  

Nora Danish Di Paris

Baru-baru ini Nora Danish telah ke kota Paris untuk satu pengambaran drama. Drama terbaru Nora Danish bertajuk Ariana Mikhail akan ditayangkan di TV9 tak lama lagi. Drama 15 episode ini berlatarbelakang kan bandar Fashion terkenal dunia Paris. Difahamkan, drama ini akan ditayangkan pada tahun hadapan. Turut berlakon adalah Sein Ruffedge dan Riezman Kuzaimi.

Lagi Gambar Selepas Ini

Nora Danish Di Paris

Nora Danish Di Paris

Nora Danish Di Paris

Nora Danish Di Paris

Nora Danish Di Paris

Nora Danish Di Paris

Nora Danish Di Paris

Kredit gambar to twitter Nora Danish.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan