Nuffnang

Jumaat, 6 Januari 2012

aizat amdan - Google Blog Search

aizat amdan - Google Blog Search


<b>Aizat Amdan</b> Nafi Guna Dadah Untuk Hasilkan Karya! | OHBULAN!

Posted: 05 Jan 2012 09:38 PM PST

Dadah, satu perkataan yang sangat sensitif bagi seseorang selebriti. Sebelum ini dunia hiburan pernah dikaitkan dengan beberapa isu penggunaan dadah oleh artis seperti Saiful Apek dan ramai lagi, namun begitu isu ini sentiasa menjadi tanda tanya di depan dan belakang tabir.

Tidak lekang dari bualan peminat, Aizat sering diperhatikan sejak dahulu lagi. Umum tahu bahawa Aizat dahulu adalah seorang yang berbadan besar berbanding sekarang dia kelihatan kurus dan jauh berbeza dari kali pertama dia menjejakkan kaki ke Akademi Fantasia. Dulu juga heboh tentang isu ini namun pantas ditangkis oleh Aizat sendiri. Ada juga sumber dalaman yang berkata bahawa Aizat menggunakan dadah untuk menghasilkan karya-karya kreatif yang ada sekarang.

Tidak mahu menuduh sebarangan tanpa usul periksa, OHBULAN! telah pergi bertemu dengan beberapa orang penting industri dan semalam, OHBULAN! telah bertemu Aizat ketika sesi sidang akhbar AJL 26 di Wisma Bentley, Mutiara Damansara. Aizat ketika ditanya mengenai isu dadah ini terus menunjukkan rasa terkejut dan sedikit ketawa kerana tidak sangka dirinya dikaitkan dengan dadah.

"Saya tak pernah sentuh apa-apa jenis dadah apatah lagi menggunakannya. Bentuk dadah itu pun saya tak tau, rasa macam kelakar bila tiba-tiba dituduh," tegas Aizat menafikan tuduhan tersebut.

Pengurus Aizat yang turut menemani Aizat ketika sesi temubual bersama OHBULAN! turut menafikan mengenai isu penggunaan dadah terhadap Aizat.

"Saya kenal Aizat macam mana, tak mungkin dia akan ambil benda-benda macam itu," ujar Kak Nana yang kelihatan agak terkejut dengan tuduhan itu.

Sama-samalah kita bersangka baik, biasalah dalam industri hiburan pasti ada yang sentiasa cemburu dengan kejayaan orang lain.

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan