Nuffnang

Isnin, 9 Januari 2012

Izreen Azminda - Google Blog Search

Izreen Azminda - Google Blog Search


<b>Izreen Azminda</b> Selamat Bertunang, Tunang Sanggup Buat Ujian <b>...</b>

Posted: 01 Jan 2012 07:44 PM PST

Selain daripada Ash dan Sherry Merlis yang memulakan tahun baru dengan ikatan pernikahan, Izreen Azminda yang memegang watak Melly di dalam drama Tentang Dhia turut sama mengikat tali pertunangan pada tarikh 1 Januari 2012. Tunang Izreen (27 tahun) yang bernama Muhamad Riza (28 tahun) merupakan seorang jurukamera bebas dan duda anak satu.

gambar pertunangan izreen

Di majlis pertunangannya semalam, Riza mengambil kesempatan untuk menjawap segala kontroversi yang melanda dirinya sebelum ini:-

Saya memang rasa kecewa disebabkan keluar benda seperti mahu memburuk-burukkan imej seolah-olah nampak jahat sangat, tetapi saya tidakmahu melenting kerana cerita itu tidak betul. Saya tidak pernah bertunang dengan Rafeda, malah dakwaan saya ada anak luar nikah, gugur bayi, itu semua tak betul. Orang yang bercakap itu, patutnya beri bukti, kalau ada anak itu, saya sanggup buat ujian darah.

Riza juga menafikan yang bekas isterinya sebelum ini adalah Julia Daud, isteri kepada pelakon Badrul Muhayat. Untuk makluman, Izreen dan Riza bakal berkahwin pada 31 Ogos 2012 dengan mas kahwin RM999 dan wang hantaran RM19,001. Abang Nara doakan agar mereka berdua akan bahagia sehingga ke jinjang pelamin kelak. Dan semoga tiada lagi cerita-cerita kontroversi yang akan melanda pasangan ini.

Baca Yang Ini Pulak:-

Full content generated by Get Full RSS.

<b>Izreen Azminda</b> Bakal Bernikah 31 Ogos Ini? | OHBULAN!

Posted: 03 Jan 2012 03:48 PM PST

Hangat dengan watak Melly dalam drama Tentang Dhia, Izreen Azminda yang dihubungi OHBULAN! semalam mengesahkan bahawa dia akan mengakhiri zaman solonya pada 31 Ogos 2012.

"Dalam 31 Ogos, Insyaallah," ringkas jawapan Izreen.

Khabar baik ini diberitahu selepas 2 hari Izreen Azminda dan Muhamad Riza melangsungkan majlis pertunangan mereka di Alor Setar, Kedah.

Harap rancangan pelakon wanita ini akan termakbul dan pihak OHBULAN! lagi sekali mendoakan kebahagiaan bakal pengantin baru ini.

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan