Nuffnang

Selasa, 24 April 2012

Atilia - Google Blog Search

Atilia - Google Blog Search


Akim Dan <b>Atilia</b> Tersingkir, Jaclyn Victor Dahului Undian Mania |

Posted: 23 Apr 2012 03:03 AM PDT

Ternyata ramai yang terkejut apabila konsert Mania Sabtu lepas mengumumkan penyingkiran buat Akim dan Atilia. Daripada reaksi orang ramai, ternyata penyingkiran Akim membuatkan peminat tidak puas hati. Apa pun, oleh kerana keputusan Mania adalah berdasarkan 100% undian, penyingkiran Akim bermakna peminatnya sendiri tidak melakukan undian. Tak gitu?

akim

Bagi Abang Nara, persembahan Jaclyn Victor dengan lagu Grenade pada malam konsert Mania sememangnya persembahan yang terbaik. Jadi tidak mengejutkan apabila keputusan undian diumumkan dan Jac mendahului peserta yang lain. Ternyata Jac mempunyai auranya yang tersendiri. Dan penyingkiran Atilia bagi Abang Nara ada kewajarannya kerana tiada umph faktor di dalam persembahan Atilia.

akim

Berikut ialah kedudukan undian selepas konsert pada hari Sabtu yang lepas:-

1. JACLYN VICTOR – 13%
2. EBI – 13%
3. STACY – 9%
4. HAFIZ – 8%
5. ADIRA – 7%
6. SHILA AMZAH – 7%
7. HAZAMA – 7%
8. KRISTAL – 6%
9. ESTRANGED – 6%
10. ARIL – 6%
11. ALYAH – 6%
12. AKIM – 6%
13. ATILIA – 5%

akim

Daripada keputusan undian setiap minggu, Abang Nara nampak macam si Ebi maintain di kedudukan teratas. Adakah Mania bakal menyaksikan Ebi bergelar juara? Hanya tinggal 4 minggu sahaja lagi untuk konsert final Mania. Sama-sama kita nantikan. Untuk maklumat lanjut, boleh layari laman web Mania.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan